Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).
Kā rīkoties?
Kā rīkoties šādā situācijā-
iepriekšējā grāmatvede kļūdas pēc pārskaitīja ne tam klientam naudu (21.00Ls)noformēja to kā avansu,jo atpakaļ šo naudu neieskaitīja mūsu kontā, bet līdz šim brīdim (jau 1.5g)ši summa karājas kontā 2190, Sniedziet padomiņu???:-/
Atbildes (4)
А связаться с фирмой и спросить почему ошибочные деньги назад не перечисляют не пробовали?
Rakstiet iesniegumu, lai atgriež atpakaļ.
Lūdzu, nākošreiz tēmas nosaukumu rakstiet konkrētāk! Paldies !
Ne nu gluži iesniegumu, bet vnk vēstuli. Ja rodas atrunas - otru reizi varat pievienot m.u. kopiju. Visu saraksti organizējiet tikai ar ierakstītām vēstulēm. Vismaz būs attaisnojuma dokumenti, ja atteiksies atgriezt vai izliksies par beigtiem.
Aizvērt
Īss pārkāpuma apraksts
Aizvērt
Rediģēšanas vēsture