Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).
Grāmatvedības uzskaites jautājumi. Lietvedība
personas lieta Uz tēmu sarakstu

Kolibri 17.08.2006 10:29
486 ziņojumi
486 ziņojumi
Atbildes (7)
Я точно также!

Glamour 17.08.2006 10:37
129 ziņojumi
129 ziņojumi
PAROCĪGĀK IR JA VISS IR VIENKOPUS, KAS ATTIECAS UZ KONKRĒTO DARBINIEKU , BET NAV LIEGTS IZVEIDOT ATSEVIŠĶAS MAPĪTES.

Livijano 17.08.2006 10:42
601 ziņojums
601 ziņojums
Iepriekš es arī tā darīju, bet nebija nekādas kārtības. Kur likt pārējos rīkojumus, kas nav saistīti ar kād konkr. darbinieku vai saistīti ar vairākiem?
Vai es tai personas lietā nevarētu ielikt tikai datus par personu un uzskaitīt dokumentus (nr., dat., kas saistīti ar šo personu)? Vai varat piedāvāt citu variantu?
Vai es tai personas lietā nevarētu ielikt tikai datus par personu un uzskaitīt dokumentus (nr., dat., kas saistīti ar šo personu)? Vai varat piedāvāt citu variantu?

Kolibri 17.08.2006 10:43
486 ziņojumi
486 ziņojumi
http://www.vgk.lv/index.php?setgc=forum&action=shposts&fid=2&tid=24294
http://www.likumi.lv/doc.php?id=4042
http://www.likumi.lv/doc.php?id=4042
Kārtojiet tā, lai kādreiz varētu nodot katra darbinieka lietu arhīvam. Tā, kā jābūt uzkrātai informācijai par darbinieka ieņēmumiem un darba attiecībām konkrētā uzņēmumā, tad, loģiski spriežot, jāiekārto atsevišķas mapītes katram strādājošajam ar visām kartītēm, līgumiem, rīkojumiem, iesniegumiem darba nespējas lapām. Ar visiem dokumentiem, kuru rezultātā rodas izmaiņas darbinieka algas (ienākumu) aprēķinā, amatā vai tml.
Aizvērt
Īss pārkāpuma apraksts
Aizvērt