По-русски
Piemēram: PVN deklarācija

Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).

Grāmatvedības un tirdzniecības dokumentu noformēšana. Ierīces maksājumu reģistrēšanai. Darījumus apliecinoši dokumenti

Par kases aparātu jaunajām VID plombām Uz tēmu sarakstu

Par kases aparātu jaunajām VID plombām
Ko lai dara , 13.datumsjau garām , bet mums vēl 3 kases aparātiem nav nomainītas plombas.Jau2 X zvanīju apkalpojošai firmai NOREL ,sola , ka būs laikā , bet lūk rezultāts.Pie tam viņi saka , ka var mainīt līdz jūlija vidum !!! ??? Bet , kā būs , ja pārbaude, kurš atbild, mēs paši jau tās plombas nedrīkstam ne izņēmt, ne nomainīt.
Irucitis
Irucitis 14.06.2006 10:32
707 ziņojumi

Atbildes (5)

Нам наши кассовики прислали официальную бумажку: "sakarā ar lielo klientu daudzumu, mūsu firmas apkalpojošais servisa dienests nespēj veikt EKA sistēmu pārplobēšanu līdz 2006.g.13.jūlijam. ...ir vērsusies VID Centrālajā nodaļā ar lūgumu pagarināt pārplombēšanas laika periodu"
Iris
Iris 14.06.2006 10:37
355 ziņojumi
Попробуйте получить пломбу у них и опломбируйте сами.
Valterin
Valterin 14.06.2006 10:38
8641 ziņojums
И нам тоже прислали.
Inst
Inst 14.06.2006 10:38
nav ziņojumu
Nu skaidrs , tātad neesmu vienīgā.
Irucitis
Irucitis 14.06.2006 10:42
707 ziņojumi
Manuprāt tā nav uzņēmuma problēma. Par plombēšanu ir atbildīgs apkalpojošais dienests. Kad viņi noplombs tad arī būs. Uzņēmums šeit neko pats nevar darīt. Tā kā nemaz par to nesatraucos.Mumsarī vēl nav rādījušies.
Ilma
Ilma 14.06.2006 10:50
30495 ziņojumi

Paldies pateica

Nosūtīt ziņojumu Pievienot Kontaktiem

Vietnes izmantošanas laiks bez autorizācijas ir beidzies!

Lai varētu turpināt izmantot vietni, jums ir jāautorizējas vai jāreģistrējas.

Pēc 10 sekundēm jūs automātiski novirzīs uz reģistrācijas lapu.