Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).
Īres maksas dzēšana
Iepriekšējā grāmatveža veiktie kontējumi 2005 gadā:
Telpu nomas maksa pēc līguma: D7grupa (izdevumi) K5grupa(kreditori)
Saņemts rēķins par remontiem(logu un fasādes):D7gr(izdevumi) K5gr(kreditori)
Apmaksāts rēķins par remontiem: Dkreditori Kbanka
2006.gadā
Turpinām kontēt īres maksu:D7 K5
Panākta vienošanās ar ēkas īpašnieci, ka par remontu summu tiek dzēsta īres maksa
Kā korekti iekontēt šo īres maksas dzēšanu, lai neaiztiktu iepriekšējā gada bilanci?
Atbildes (5)
Izrakstiet rēķinu ēkas īpašniecei par veiktajiem remontdarbiem, klāt pielieciet tāmi. Pēc tam kontējumi
23..(debitori) 6.(grupa)(saņemtā rēķina summa) un noformējiet aktu par savstarpējo ieskaitu D 5.. K 23..
Es jau arī saprotu, ka tā būtu pareizi Tikai uzņēmuma īpašnieks negrib ieņēmumus, tobiš budžetā maksājamo PVN Murgs un tikai, bet kautkādu risinājumu vajag, jo tas ka pensiju te negaidīšu ir viennozīmīgi
Vēl ēkas īpašniece var izrakstīt kredītrēķinu par summu, kuru viņa ar mieru jums kompensēt.
Tad grāmatosiet D 7... K 5.. (ar mīnuszīmi)
Nu tam tantukam ko tādu iestāstīt būs pagrūti May be varētu rakstīt kautkādu vienošanos un kontēt to kā kredītrēķinu Viņai ir vienkāršā grāmatvedība-tātad pēc kases principa-tobiš --nebūs naudaqs nebūs ieņēmumu
Var uzrakstīt vienošanās protokolu, ka sakarā ar veiktajiem remontdarbiem īres maksa teiksim maijā 0 Ls, jūnijā oLs un jūlijā X Ls ( strapība starp mēneša īres maksas summu un atlikušo remta izdevumu summu), sākot ar augustu īres maksajumi mēnesī ir tik un tik (iepriekšējā summa). Protams tas tikai piemērs, jo nezinu ne jūsu īres maksas summas, ne arī remontu summas. Tad maijā un jūnijā nebūs īres maksas, jūlijā grāmatosiet summu X, tālāk kā parasti.
Aizvērt
Īss pārkāpuma apraksts
Aizvērt
Rediģēšanas vēsture