Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).
Grāmatvedības uzskaites jautājumi. Lietvedība
pamtlīdzekļi Uz tēmu sarakstu

Projektetaja 17.02.2006 10:04
20 ziņojumi
20 ziņojumi
Atbildes (6)
Piekrītu Elitai. Vēl varu piebilst, ka vēlams uz katras no sastāvdaļām(galda virsmas, atvilkņu bloki, plaukti)pielīmēt inventāra numuru. Šogad pārcēlāmies uz jaunām telpām un vai cik grūti bija PL inventarizācijā noskaidrot, kas no kura komplekta, jo tādu numuru nebija.
Es taisu vienu kartiņu ar apakškartiņām

Dluk 17.02.2006 10:29
396 ziņojumi
396 ziņojumi
Sakiet lūdzu , cik gadus kalpošanas laiku Jūs liekat biroja mēbelēm?

1011erika 17.02.2006 10:31
311 ziņojumi
311 ziņojumi
Если в комплекте каждый предмет может служить самостоятельно, то лучше завести раздельный учет не смотря, что будут относится к одной категории.В будущем вдруг что-то раньше придется списать по какм-нибудь причинам или разукомплектуете.

Tatatata 21.02.2006 13:57
35 ziņojumi
35 ziņojumi
Aizvērt
Īss pārkāpuma apraksts
Aizvērt