Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).
Grāmatvedības uzskaites jautājumi. Lietvedība
Avansa norēķini un vienkāršais ieraksts Uz tēmu sarakstu

Ilze.dz 06.02.2006 13:59
123 ziņojumi
123 ziņojumi
Atbildes (8)
Bet ko tad man darīt ar izsniegto avansu? Nauda no kases taču ir izmaksāta!

Ilze.dz 06.02.2006 14:03
123 ziņojumi
123 ziņojumi
Žurnālā rakstiet, ka iziet no kases un ienāk avansa norēķinā, bet to summu naparādiet izdevumos. Kad būs čeki, tad izies no avansa nor.unbūs izdevumu ailē izlietotā summa.
Ja strādājat vienkāršajā uzskaitē, tad Jūs kārtojat grāmatvedību izmantojot saimniezisko darījumu ieņēmumu un izdevumu žurnālu, kur rakstat visus izdevumus un ieņēmumusattiecīgajās ailēs.
Jūs uzskaiti vedat pašnodarbinātai personai vai IK?
Jūs uzskaiti vedat pašnodarbinātai personai vai IK?
Ja tā ir privāt persona un ir pašnodarbinātais, vai IK īpašnieks, tad nekāds saimnieciskais avans nav jāveido, jo šīs personas savu naudu ņem kad grib un cik grib, tikai attiecīgajās ailējs jāieraksta.
Manuprāt tā kā vienkāršā ierakstā vispār nav kases grāmatas , bet kases darījumi tiek uzrādīti ieņēmumu un izdevumu žurnālā , tad tādi avansa norēķini vispār nav ir tikai no kases izejošā ar attaisnojuma dokumentiem izsniegtā nauda.Varbūt kļūdos?
Aizvērt
Īss pārkāpuma apraksts
Aizvērt