Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).
Dažādi neklasificēti jautājumi
Norakstīšana Uz tēmu sarakstu
93 ziņojumi
Atbildes (15)
93 ziņojumi
1.minimālais apmērs - absolūtajā summa par mēnesi(piem.100,00 lati)
2.maksimālais apmērs -% no neto apgrozījuma par iepriekšējo periodu(piem.1%).
Izveido uzkrājumus pašu noteiktā normatīva robežās un gada beigās izdara korekcijas un attiecīgos grāmatojumus.Uzkrājuma kontam var būt gan D gan K atlikums, un tālākie grāmatojumi atkarīgi no tā.
1711 ziņojumi
То, что было в Likums"Par PVN" ar 1998.gada1.janvāri уже давно из того закона исключено. Сейчас закон "О НДС" вообще потерь не касается и на НДС те потери не влияют.
И откуда у вас дебетовый остаток на накоплениях появиться может.
Остаток накоплений в балансе вычитается из остатка товаров на складе.
А вы прибавлять собираетесь? То есть помидоры гниют, а у вас в балансе их стоимость растет.
И вообще накопления на обесценивание товаров предназначено для других целей. То что испортилось, надо списывать и нечего там копить.
Накопления делаются на то, что еще не испортилось и может быть продано, но не за ту цену, по которой купили.
28223 ziņojumi
nav ziņojumu
Protams, ka tas neskar PVN,bet iesākums šai normatīvu aprēķināšanai bija ar 1998. gadu, bet uz šodienu tas skar UIeN, par ko jautāja Briseida, jo likums "Par UIeN" nosaka, ka šie virsnormatīvie zudumi ir apliekami ar UIeN un nav uzskatāmi par izdevumiem, kas saistīti ar saimniecisko darbību.Skatīt MK Noteikumus Nr.255 no 25.06.2002., kas izdarīja izmaiņas likumā "Par uzņēmuma ienākuma nodokli" 5. panta 4.daļā.
Strādāju Ziedu salonā un ir tieša saskare ar šo normatīvu ievērošanu un pielietošanu.Aprēķinot D7../4350K=100,00, iegrāmatojot norakstīšanas aktus D4350/2130K=150,00, un pilnīgi iespējams D atlikums 4350.kontā 50,00, kas skar UIeN.
Tas tā ļoti vienkārši,bet es tā daru un domāju,ka pareizi.
1711 ziņojumi
1711 ziņojumi
Ну тут с проводками вы малость запутались.
Если у вас завяли цветы на 150 латов, значит в расходы на 7ХХХ и ПУ должно попасть именно 150 латов.
Если угодно делать через накопления, то
Д7ХХХ К43ХХ 100 - предполагаемые списания
Д43ХХ К2130 100 - списано в предполагаемых пределах
Д7ХХХ К2130 50 - сверхнормативное списание.
Хотя счет накоплений предусмотрен для других целей. Это расходы, понесенные с предудущем году, но размеры которых точно неизвестны.
Если цветы завяли, их списали и выбросили, то все расходы вам известны. Нет оснований делать накопления.
Накопления надо делать, если они малость подвяли, но еще можно продать по дешевке хотя бы на похоронные венки.
Тогда будет
цветы по закупочной цене 200
предполагаемая цена их продажи 50 латов
накопления на удешевление
Д7 К43ХХ 150
запасы в балансе 200 - 150 = 50.
Но сумма накоплений в декларации ПНП проходит совсем по другим статьям.
28223 ziņojumi
1711 ziņojumi
nav ziņojumu
1711 ziņojumi