Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).
to Palīdziet, lūdzu!!!!!!!!!! Steidzami! Uz tēmu sarakstu
to Palīdziet, lūdzu!!!!!!!!!! Steidzami!
Paldies visiem, kas man centās palīdzēt jautājumā par preču pārpirkšanu no viena veikala citam (skat. grāmatvedības sadaļā jautājumu ar tādu pašu virsrakstu kā šis). Es te atradu tomēr vienu risinājumu, kā to visu saformēt.
Izrādās preces var nepārdot, bet iznomāt noliktavu otram veikalam (veikals kurā tirgo preci iznomā otram veikalam) un noslēgt nomas līgumu un preču konsignācijas līgumu. Preces pieņem ar materiālu izveidošanas aktu un uzskaita ārpus bilancē. Pēc tam par precēm, kas pārdotas izraksta mēneša beigās rēķinu. Un izraksta rēķinu par noliktavas iznomāšanu. Sanāk tāds, kā bartera darījums un tādā veidā PVN var samaksāt vairāku mēnešu laikā.
Par šādiem darījumiem esot rakstīts starptautiskajos standartos (tikai tie darījumi protams nav domāti tam, lai nebūtu jāmaksa uzreiz liels PVN)
Atbildes (4)
Un kā ir ar to, ka tas otrais veikals nav vairumtirdzniecība, un Jūs nedrikstāt no viņiem pirkt preces talākpārdošanai ??????
Mēs jau tās preces nepērkam. Bet uz konsignāciju ņemt taču var. Kamēr tās nav pārdotas, tas nav mūsu īpašums.
Viens un otrs ir mazumtirgotāji, par kādu konsignāciju Jūs runajāt?
Передача товаров другому лицу является облагаемой НДС сделкой и оформляется товарной накладной-счетом строгой отчетности. И других вариантов нет. Вы занижаете и НДС и нарушаете правила 339 о оформлении ТНС.
И консигнация здесь непричем. И аренда тоже -НДС 18%.
Другое дело, что товар можно передать не сразу весь, а партиями.
Aizvērt
Īss pārkāpuma apraksts
Aizvērt
Rediģēšanas vēsture