Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).
PVN UN IEVESTIE PAMATLĪDZEKĻI
Tiek iegādāta tehnika no ne ES valstis, uz robežas PVN nebija samaksāts, vai VIDam bija jāpaziņo rakstiski par ievestiem p/l. Vai arī, kas cits????
Atbildes (15)
Vai muita pie deklarēšanas Jums neprasīja izziņu no VID par nodokļu parādiem (nomaksu)? Cik es zinu tikai tādā gadījumā Jūs esat atbrīvoti no PVN par PL ievešanu no 3.valstīm.
Kas to vairs zina, parnjemu no ieprieksejas gramatveds atlikumums tas bija 2004.gadaaprilis a VID man prasa tagad lai es ar iesniegumu apstibrinu ka nav bijuši ievesti pamatlidzekli?? Pēc papiriem liecina tas ka ir bijis kaukas vests ieksa un vaditajs apgalvo , ka ne kāds PVN nav maksats par shiem.
ko VID ar to grib panakt nesapratu
Ну да,в ВИД надо было отметить в декларации.Проверте декларации прошлого года.Если нет,то придется подавать исправленную.
es piekrītu Betty... un nekādu problēmu tur nebūs, jo ja mana atmiņa neviļ, tad PVN par ievestajiem pamatlīdzekļiem nemaksāja uz robežas.
ko atzimet deklaracija, kura vieta??? Ja nav maksats pvn, vai tad ir kur jauzrada un kur
jauzrada veca deklaracija 11 rinda un 25.rinda tas butu pa abampuseem??/
Если ОС ввезены по справке из ВИДа, то за тот месяц, когда оформлена таможенная декларация и начислена сумма ПВН эту сумму ПВН включить в 52 строку и 61 декларации, приложив копию таможенной декларации и расшифровав эту сумму в приложении по предналогу №1
Или до 01.05.2004 в 11 и 25, но копия таможенной декларации обязательна
paldies, shis tas atausa, a to biju nedaudz piemirsis???
mēs arī ievedām (pirmo reizi) no Austrijas pamatlīdzekli, uz robežas pārbaudīja tik vien, vai nav kāda kontrobanda, mums ir tikai piegādātāj rēķins ar kopējo suumu,transporta izdev minus atlaide un viss. Vai PVN deklarācija man kaut kas jārāda. Maksu esam veikuši pa daļām divos mēnešos.
Jums ir PL iegāde no ES dalībvalsts un šo darījumu ir obligāti jāatspoguļo PVN deklarācijā
Man būtu jautājums par šo tēmu. Ienāca pamatlīdzeklis no Amerikas caur Vāciju ar tranzīta deklarāciju. Otrdien braukšu muitot. Vai tagad ir kādi noteikumi PVN piemērošanai ievestiem P/l? Kādi? Kur varētu palasīt? Kas būtu nepieciešams iesniegt vai saņemt no VID? Būšu ļoti pateicīga par atbildi.
Да нету никаких отдельных Правил, всё в законе о ПВН и в Правилах по его применению, справок из ВИДа тоже больше не нужно на таможню, при растаможке всё будет прописано в декларации, ПВН пойдёт, как отложенный платёж, но в декларации по ПВН сумму этого налога отражаете в 52 и 61 строках.
Paldies
Aizvērt
Īss pārkāpuma apraksts
Aizvērt
Rediģēšanas vēsture