По-русски
Piemēram: PVN deklarācija

Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).

Grāmatvedības uzskaites jautājumi. Lietvedība

Rīkojums Uz tēmu sarakstu

Rīkojums
Добрый день!

Скажите, пожалуйста передаются дела , касса , инвентарь от одного директора к другому.

Как правельно это сделать ?

Нужен ли приказ, и как правельно это оформить?

Может у кого есть образец, буду благодарна:)

Спасибо!:)
Marija06
Marija06 12.05.2005 14:30
56 ziņojumi

Atbildes (3)

Vienreiz manā praksē tāds gadījums bija, nodeva ar nodošanas - pieņemšanas aktu, bet tikai tos dokumentus u tml, kas skar tiešos viņu pienākumus .

Rīkojums bija par jauna direktora apstiprināšanu,kura nr. un datums tika norādīts aktā.

Jūsu uzskaitītie dokumenti ir grāmatvedības kompetencē, ja nu vienīgi izņēmums ir inventārs un PL un tml., par kuru atbildīgā persona ir direktors.
Sola
Sola 12.05.2005 14:36
2451 ziņojums
Mne skazali, chto nuzhet prikaz, a chto v njom pisatj ja ne znaju:(
Marija06
Marija06 12.05.2005 14:39
56 ziņojumi
Если директор - мат. отв. лицо, то инвентаризация всего чего и акты передачи.

Приказов нет, рикоюмсов куча от фантазии(принятие, увольнение, назначить нового ответственным за все то, за что отвечал старый, инвентаризационные)
Kel
Kel 12.05.2005 14:54
12066 ziņojumi

Paldies pateica

Nosūtīt ziņojumu Pievienot Kontaktiem

Vietnes izmantošanas laiks bez autorizācijas ir beidzies!

Lai varētu turpināt izmantot vietni, jums ir jāautorizējas vai jāreģistrējas.

Pēc 10 sekundēm jūs automātiski novirzīs uz reģistrācijas lapu.