Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).
Grāmatvedības uzskaites jautājumi. Lietvedība
mēbeles ofisā Uz tēmu sarakstu
Atbildes (1)
D 1230 PL
D 57XX PVN
K 5310 norēķini ar piegādātājiem
D 5310
K 2620 vai 2610; 2380 (pēc samaksas veida)
Ofisa mēbelēm derīgās lietošanas laiks ir vairāk par gadu, tāpēc uzskatu, ka tas ir pamatlīdzeklis.
Gada beigās rēķina PL nolietojumu pēc vadītāja nostādītajām normām vai pēc gadiem vai pēc %. Pie UIN aprēķina tiek rēķināts PL nolietojums nodokļu vajadzībām pēc 13.panta
D 57XX PVN
K 5310 norēķini ar piegādātājiem
D 5310
K 2620 vai 2610; 2380 (pēc samaksas veida)
Ofisa mēbelēm derīgās lietošanas laiks ir vairāk par gadu, tāpēc uzskatu, ka tas ir pamatlīdzeklis.
Gada beigās rēķina PL nolietojumu pēc vadītāja nostādītajām normām vai pēc gadiem vai pēc %. Pie UIN aprēķina tiek rēķināts PL nolietojums nodokļu vajadzībām pēc 13.panta
Aizvērt
Īss pārkāpuma apraksts
Aizvērt