Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).
Nodokļi un nodevas
НДС на курсы на територии ЕС Uz tēmu sarakstu
Atbildes (9)
Тем более организаторы курсов могут применять другие/свои нормы ПВН к этой услуги, отличные от нашей 20.статьи, поэтому у одних reverse charge, а кто-то выставляет счет со своим НДС.
Тем более организаторы курсов могут применять другие/свои нормы ПВН к этой услуги, отличные от нашей 20.статьи, поэтому у одних reverse charge, а кто-то выставляет счет со своим НДС.
Я, прочитав, первую и вторую части не очень поняла, что в таком случае делать, если я не продаю билеты.

В этой методичке есть таблица, вот по ней ориентируюсь , но тольео если не онлайн мерроприятия , для онлайн мерроприятий в 20 статье с этого года другой принцип
chrome-extension://efaidnbmnnnibpcajpcglclefindmkaj/https://www.vid.gov.lv/lv/media/2301/download?attachment

В этой методичке есть таблица, вот по ней ориентируюсь , но тольео если не онлайн мерроприятия , для онлайн мерроприятий в 20 статье с этого года другой принцип
chrome-extension://efaidnbmnnnibpcajpcglclefindmkaj/https://www.vid.gov.lv/lv/media/2301/download?attachment
Metodiskais materiāls Par pievienotās vērtības nodokļa piemērošanu kultūras pasākumiem от 27.02.2024.
И свежая, уже с примерами онлайн мерроприятий
PAR PIEVIENOTĀS VĒRTĪBAS NODOKĻA PIEMĒROŠANU PAKALPOJUMIEM от 23.01.2025.
Reģistrēta PVN maksātāja SIA “Kultūras centrs” 2018. gada novembrī sniedz
izstādes organizēšanas pakalpojumu Francijā reģistrētam PVN maksātājam. Izstāde
notiek Rīgā.
Pakalpojumu sniegšanas vieta ir Francija, un SIA “Kultūras centrs” šiem
pakalpojumiem PVN nepiemēro. Pakalpojumu vērtību norāda PVN deklarācijas 48.2
rindā un deklarācijas pielikumā PVN 2 “Pārskats par preču piegādēm un sniegtajiem pakalpojumiem Eiropas Savienības teritorijā”.
По аналогии (потому как обучение и выставки в одной статье закона) получается, что если получатель услуги НДС плательщик ЕС, то счет без НДС.