По-русски
Piemēram: PVN deklarācija

Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).

Dažādi neklasificēti jautājumi

Pieprasījumi pēc salīdzināšanās aktiem Uz tēmu sarakstu

Pieprasījumi pēc salīdzināšanās aktiem
Tā kaut kāda jauna man nezināma mode ir sākusies? Nevis sūtīt partnerim salīdzināšanās aktu, bet sūtīt epastu ar tekstu "lūdzu atsūtīt salīdzināšanās aktu ar SIA Mēs" vai "lūdzu atsūtīt apgrozījuma pārskatu ar SIA Mēs"? Jau trešo tādu epastu saņemu pēdējā laikā. Manuprāt nahaļno. Kad gribēšu, tad arī sūtīšu savus aktus. Nevis tad, kad man viņus pieprasīs Ko jūs ar tādiem "pieprasījumiem" darat? Atbildat pēc būtības? Jeb ignorējat?
_susurs_
_susurs_ 31.10.2019 11:10
415 ziņojumi

Atbildes (15)

Тут смотря кто клиент и кто платит
Otkat
Otkat 31.10.2019 11:33
703 ziņojumi
Я тоже так делала, когда бралась за новую фирму и видела нерасшифрованные остатки по клиентам.
Klepa
Klepa 31.10.2019 12:32
6630 ziņojumi
Не получала. Ответила бы по ситуации, в зависимости от того кто просит.
Allda
Allda 31.10.2019 12:33
2797 ziņojumi
Tas tiešām atkarīgs no situācijas. Dažreiz arī es lūdzu salīdzināt datus ar pretējo pusi. Tas ir tādēļ, lai gūtu pārliecību ka norēķinos viss ir kārtībā. Ar uzņēmumu vadītājiem ir dažādi, te pavadzīmi neatnes, te par daudz vai par maz aizskaita naudu. Dzīvē mēdz būt dažādas situācijas. Man šķiet tikai normāli, ka ir vēlme salīdzināt norēķinus (arī gada vidū). Daži lielie uzņēmumi paši sūta sal.aktus Ja man prasa, tad es protams atbildu, galu galā tas prasa pāris minūtes laika, lai atvērtu programmā vajadzīgos datus un tos nosūtītu.
Aivareno
Aivareno 31.10.2019 12:45
6491 ziņojums
Es nekad neignorēju, ja kāds mana klienta sadarbības partneris ko tādu prasa. Jo tas noder arī man pašai, un kā nekā, gada beigām tuvojoties jāinventarizē arī debitoru un kreditoru atlikumi. Un tos inventarizē salīdzinot atlikumus ar pretējās puses darījumu partneriem. (savstarpējo norēķinu salīdzināšanas akti) Un esmu priecīga, ja salīdzina arī gada vidū, jo ja ir daudz pavadzīmju un kādai no pusēm ieviesusies kļūda (mēdz būt gan) tad uz gada beigu inventarizāciju ir vieglāk. Nekad nav gadījies, ka kāds grāmatvedis man pārmestu, ka esmu "nahalka"
Sandra48
Sandra48 31.10.2019 16:55
292 ziņojumi
Es saprotu, ka var būt situācijas, kad vispirms palūdz pretējās puses aktu, bet pamatā labs stils tomēr būtu sūtīt savējo un tikai tad, ja ir nesakritības, lūgt atšifrējumu.
Šāds lūgums signalizē - mums te nav kārtības. Problēma jau nav vēlmē salīdzināties gada vidū, bet gan tajā, ka visu darbu grib uzgrūst otrajai pusei.
Ilzex
Ilzex 31.10.2019 18:15
2272 ziņojumi
Problēma jau nav vēlmē salīdzināties gada vidū, bet gan tajā, ka visu darbu grib uzgrūst otrajai pusei.
Ilzex 31.10.2019 18:15
Nu jau gan!
Kādu darbu es uzgrūžu otrai pusei, ja palūdzu salīdzināšanas aktu gada vidū? Pat ja viņiem (sadarbības partneriem) viss kārtībā, un man nav kārtības, tad taču tā otra puse nesāk kārtot manas puses grāmatvedību. Tajos uzņēmumos, kur visu daru pats ( Iegrāmatoju, veicu apmaksu) nerodas vispār problēmas, taču kā jau rakstīju,citos, "nomētājas" dokumenti, neprecīzi pārskaitījumi utt. Bet es nelūdzu sadarbības partnera grāmatvedim manā vietā meklēt šos dokumentus vai meklēt nesakritības norēķinos.
Aivareno
Aivareno 31.10.2019 20:50
6491 ziņojums
В жизни всякое бывает - и документы теряются, и собственные ошибки случаются, поэтому не отказываю в такой просьбе. Особенно, если просит дебитор - значит заплатить хочет. Это похвально.
Maija
Maija 01.11.2019 07:00
28219 ziņojumi
И сама иногда прошу, и другим шлю, если просят.
Albina
Albina 05.11.2019 16:38
63347 ziņojumi
Es laikam esmu sliņķis - ja saņemu šādu lūgumu - nosūtu, BET- neparakstītu (PDF no programmas). Ja jau pasa, tad prasītāja pusē ir neskaidrības - noskaidros un tad jau arī var drukāt, parakstīt, skanēt u.t.t.
Irita
Irita 05.11.2019 17:37
167 ziņojumi
И сама иногда прошу, и другим шлю, если просят.
Albina 05.11.2019 16:38
Arī es tā daru.
Mani vienīgi kaitina tas, ka daudzi firmači kategoriski neatklāj grāmatveža telefona numuru (saprotams, suns zina ko ēdis) un ārpakalpojumu grāmatveži darba laikā visbiežāk neatbild pa telefonu, un ja arī atbild - veikalā, frizētavā, uz ielas.
Labi vēl, ka vēlāk piezvana. Visbiežāk - viss "ar galiem".
Tādus es esmu gatavs nošaut.
Aivars007
Aivars007 05.11.2019 17:47
26249 ziņojumi
Tādus es esmu gatavs nošaut.
Aivars007 05.11.2019 17:47
Labi, ka Jums nav ieroču atļaujas! Nebūtu ko licencēt!
Aivareno
Aivareno 06.11.2019 09:12
6491 ziņojums
Tādus es esmu gatavs nošaut.
Aivars007 05.11.2019 17:47
Labi, ka Jums nav ieroču atļaujas! Nebūtu ko licencēt!
Aivareno 06.11.2019 09:12
Tas gan - mūsu nabaga ierēdņi nesaņemtu plānotos miljonus no miljonāriem ārpakalpojumu grāmatvežiem...
Iestātos pasaules gals.
Aivars007
Aivars007 06.11.2019 10:16
26249 ziņojumi
"Mani vienīgi kaitina tas, ka daudzi firmači kategoriski neatklāj grāmatveža telefona numuru (saprotams, suns zina ko ēdis) un ārpakalpojumu grāmatveži darba laikā visbiežāk neatbild pa telefonu, un ja arī atbild - veikalā, frizētavā, uz ielas."
Bet mani kaitina tas, ka daudzi firmači paši paraksta salīdzināšanas aktus, nemaz neinformējot savu grāmatvedi.
Pēc mēneša uzzinu, ka akts ir parakstīts, bet summas nesakrīt, trūkst dokumenti utt.....
Loral
Loral 06.11.2019 10:44
1110 ziņojumi
Bet mani kaitina tas, ka daudzi firmači paši paraksta salīdzināšanas aktus, nemaz neinformējot savu grāmatvedi.
Pēc mēneša uzzinu, ka akts ir parakstīts, bet summas nesakrīt, trūkst dokumenti utt.....
Šādi gadījumi arī mēdz būt, bet tos cērtu pašā saknē....Nākamajā reizē vairs nemēģina parakstīt!
Aivareno
Aivareno 06.11.2019 11:04
6491 ziņojums

Paldies pateica

Nosūtīt ziņojumu Pievienot Kontaktiem

Vietnes izmantošanas laiks bez autorizācijas ir beidzies!

Lai varētu turpināt izmantot vietni, jums ir jāautorizējas vai jāreģistrējas.

Pēc 10 sekundēm jūs automātiski novirzīs uz reģistrācijas lapu.