По-русски
Piemēram: PVN deklarācija

Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).

Datorprogrammas, autortiesības un licencēšana

Tildes Jumis Personāls Uz tēmu sarakstu

Tildes Jumis Personāls
Labdien.
Šodien izmisīgi mēģinu sazvanīt Tildes kantori, bet dzirdu tikai gaudas par lielo noslodzi un reklāmu.
Bet, ja pēc būtības: Tildes Jumsi Personāls visu laiku met ārā kļūdas paziņojumu un programmā neko nevar izdarīt.
Kāds ir saskāries ar šādu situāciju?
Ja jā, tad kā izdevās atrisināt.

Jau iepriekš paldies
Groscom
Groscom 08.02.2018 12:53
133 ziņojumi

Atbildes (113)

Kāds kļūdas paziņojums?
Oscar
Oscar 08.02.2018 12:54
nav ziņojumu
Diemžēl ir radušies sarežģījumi
Groscom
Groscom 08.02.2018 12:56
133 ziņojumi
Diemžēl ir radušies sarežģījumi
Groscom 08.02.2018 12:56
Man palīdzēja izlogošanos pārlūka aivēršana, tad atvēru un ielogojos pa jaunam.
Oscar
Oscar 08.02.2018 13:01
nav ziņojumu
Jums ir PRO versija?
Man lokālais pieslēgums. Esmu jau datoru pārstartējis, utt
Groscom
Groscom 08.02.2018 13:02
133 ziņojumi
PS. Cerams, ka neizmantojiet MS Edge, jo ar to visādi 'gļuķi' rādās..
Oscar
Oscar 08.02.2018 13:03
nav ziņojumu
Jā, man PRO, tad laikam jāmeklē palīdzība pie IT spečuka un atbalsta dienesta. Atbalsts uz e-pastiem atbild diez gan ātri.
Oscar
Oscar 08.02.2018 13:04
nav ziņojumu
Drīz būs stunda, kopš aizsūtīju e-pastu
Groscom
Groscom 08.02.2018 13:07
133 ziņojumi
Un ko Jūs darījāt, ka tāds kļūdas paziņojums?
Andaz
Andaz 08.02.2018 16:18
27892 ziņojumi
Zvanīju aptuveni 20 reizes. Klausījos reklāmu. Nosūtīju e-pastu. Pēc trīs stundām atbildē paprasīja kāda Windows versija. atbildēju.
Ko man vēl būtu jādara?
Klients grib atteikties no maniem pakalpojumie, jo nevaru izpildīt savas saistības - nodrošinās savlaicīgu un precīzu algas aprēķinu.
Līdz šim brīdim stāvēju un kritu par Tildes Jumi
Bet tagad....
Groscom
Groscom 08.02.2018 16:22
133 ziņojumi
Un ko Jūs darījāt, ka tāds kļūdas paziņojums?
Andaz 08.02.2018 16:18
Groscom, uzrakstiet pa soļiem, ko darījāt, kā jau Anda prasīja.

Kāda informācija nepieciešama rakstot e-pastu uz jumis@tilde.lv

Rakstot e-pastu par Tildes Jumja funkcionalitāti, tajā jāiekļauj atbildes uz šiem jautājumiem:

Vai ir uzlikts jaunākais izlaidums? Norādīt versiju.
Kādas darbības tiek veiktas?
Kādas rezultāts izveidojas?
Kāds rezultāts nepieciešams?
Ja e-pastu rakstat tādēļ, ka uz ekrāna ir redzams kāds paziņojums, nepieciešams izveidot ekrānuzņēmumu un to iekopēt, piemēram, Wordā. Iekopējot bildi tieši e-pastā, tā reizēm kļūst nesalasāma, kas radīs papildus jautājumus no atbalsta speciālistiem.

Noteikti izmantojiet pilnu ekrāna uzņēmumu, nevis tikai izgrieztu paziņojumu, jo bieži fonā redzamie logi dod svarīgu papildus informāciju.
Oscar
Oscar 08.02.2018 16:37
nav ziņojumu
Это не помогло?
http://www.tilde.lv/jumis/jaunumi/1600
Dab62
Dab62 08.02.2018 16:41
1860 ziņojumi
Вернее вот это:

Tildes Jumja lokālās instalācijas gadījumā nevar pieslēgties TJ Personālam, ja datu serveris ir cits uzņēmuma dators.

Ja uzņēmumā tiek izmantots standarta ugunsmūris, uz datu servera nepieciešams Sākuma programmā sadaļā Rīki > Konfigurācija >Datu servera iestatījumi izņemt pazīmi Atļaut Tildes Jumis izmantošanu iekšējā tīklā. Pēc šīs darbības restartēt datu serveri un pazīme jāieliek atkārtoti. Ja pēc šo darbību veikšanas joprojām nevar pieslēgties, sūtiet e-pastu uz jumis@tilde.lv.
Dab62
Dab62 08.02.2018 16:42
1860 ziņojumi
Это не помогло?
http://www.tilde.lv/jumis/jaunumi/1600
Dab62 08.02.2018 16:41
Groscom
Groscom 08.02.2018 16:43
133 ziņojumi
Вернее вот это:

Tildes Jumja lokālās instalācijas gadījumā nevar pieslēgties TJ Personālam, ja datu serveris ir cits uzņēmuma dators.

Ja uzņēmumā tiek izmantots standarta ugunsmūris, uz datu servera nepieciešams Sākuma programmā sadaļā Rīki > Konfigurācija >Datu servera iestatījumi izņemt pazīmi Atļaut Tildes Jumis izmantošanu iekšējā tīklā. Pēc šīs darbības restartēt datu serveri un pazīme jāieliek atkārtoti. Ja pēc šo darbību veikšanas joprojām nevar pieslēgties, sūtiet e-pastu uz jumis@tilde.lv.
Dab62 08.02.2018 16:42
Viss ir uz viena datora
Groscom
Groscom 08.02.2018 16:44
133 ziņojumi
У меня проблема с программой из за антивируса. Работает или то или другое а вместе никак.
Dab62
Dab62 08.02.2018 16:46
1860 ziņojumi
Un ko Jūs darījāt, ka tāds kļūdas paziņojums?
Andaz 08.02.2018 16:18
Groscom, uzrakstiet pa soļiem, ko darījāt, kā jau Anda prasīja.

Kāda informācija nepieciešama rakstot e-pastu uz jumis@tilde.lv

Rakstot e-pastu par Tildes Jumja funkcionalitāti, tajā jāiekļauj atbildes uz šiem jautājumiem:

Vai ir uzlikts jaunākais izlaidums? Norādīt versiju.
Kādas darbības tiek veiktas?
Kādas rezultāts izveidojas?
Kāds rezultāts nepieciešams?
Ja e-pastu rakstat tādēļ, ka uz ekrāna ir redzams kāds paziņojums, nepieciešams izveidot ekrānuzņēmumu un to iekopēt, piemēram, Wordā. Iekopējot bildi tieši e-pastā, tā reizēm kļūst nesalasāma, kas radīs papildus jautājumus no atbalsta speciālistiem.

Noteikti izmantojiet pilnu ekrāna uzņēmumu, nevis tikai izgrieztu paziņojumu, jo bieži fonā redzamie logi dod svarīgu papildus informāciju.
Oscar 08.02.2018 16:37
Es strādāju ar Tildes Jumi jau sen.
Zinu, kas jāsūta uz Tildi
Fonā, līdz ekrāna maila ir zaļš laukums
Citu logu nav.
Jau rakstīju, ka jebkura darbība noved pie šāda rezultāta
Groscom
Groscom 08.02.2018 16:47
133 ziņojumi
Kāpeč man rodas sajūta, ka esmu vainigs pie tā, ka Tildes Jumis Personāls nav gatavs darbam?
Groscom
Groscom 08.02.2018 16:48
133 ziņojumi
У меня проблема с программой из за антивируса. Работает или то или другое а вместе никак.
Dab62 08.02.2018 16:46
Ko mainīsiet? Tildi vai antivīrusu?
Groscom
Groscom 08.02.2018 16:51
133 ziņojumi
Антивирус дешевле
Dab62
Dab62 08.02.2018 16:52
1860 ziņojumi
Антивирус дешевле
Dab62 08.02.2018 16:52
Bet es negribu neko mainīt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Man patīk Tildes Jumis
Un apmierina antivīruss

Būs vien jāķeras pie ekseļa tabulas un jātaisa savs algas kalkulators
Groscom
Groscom 08.02.2018 16:54
133 ziņojumi

Paldies pateica

Nosūtīt ziņojumu Pievienot Kontaktiem

Vietnes izmantošanas laiks bez autorizācijas ir beidzies!

Lai varētu turpināt izmantot vietni, jums ir jāautorizējas vai jāreģistrējas.

Pēc 10 sekundēm jūs automātiski novirzīs uz reģistrācijas lapu.