Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).
krājumu uzskaite
labdien!
Man nav īstas pārliecības, ka daru pareizi, varbūt kāds var palabot.
Uzņēmums nodarbojas ar aparatūras tehnisko apkalpošanu, tiek noslēgts līgums par ikmēneša maksu konstantu, kurā ietilpst gan programmēšana gan bojāto detaļu nomaiņa, no nomainīto detaļu daudzuma pakalpojuma maksa nemainās. Kā man jānoraksta izlietotās detaļas, ja uzņēmums lieto periodiskās inventarizācijas metodi. Reizi gadā pēc inventarizācijas rezultātiem, vai es tomēr daru nepareizi??
Atbildes (5)
Ну в вашем случае куда уместнее был бы метод непрерывной инвентаризации, иначе вскоре на складе начнутся чудеса. Но если придерживаться вашей методики, то вам ничего списывать и не надо. При периодичской инвентаризации все приобретаемые материалы сразу списываются в расходы (на 7...), а по результатам годовой инвентризации, неиспользованная на отчетную дату часть этих материалов восстанавливается в балансе.
paldies,
Labāk nevajag nepārtraukto,baidos ka tad tie brīnumi sāksies vēl agrāk.
Es esmu nedaudz strādājusi ar nepārtraukto, tāpēc mani mulsināja šī vienkāršība.
Ну это еще как поставлен учет... Под метод учета надо весь доументооборот приспособить, тогда по идее все должно быть в норме. Хотя, говоря откровенно, я не припомню, чтобы я где-то сталкивался с непрерывной инвентаризацией на практике...
Я делаю периодическую, но ежемесячно, но чудес не уменьшается... Подписали матер.ответственность, стало поменьше.
Работники грамотнее станут - опять начнутся (тьфу тьфу конечно). Дело не в моральном облике работников, а в том, что в течение года возникает жуткая путаница, особенно если выдающий детали слабо в них разбирается.
Aizvērt
Īss pārkāpuma apraksts
Aizvērt
Rediģēšanas vēsture