По-русски
Piemēram: PVN deklarācija

Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).

Nodokļi un nodevas

garantijas nauda un PVN Uz tēmu sarakstu

garantijas nauda un PVN
Ir noslēgts līgums par preces pārdošanu un saskaņā ar līgumu saņemta garantijas nauda 100% apmērā. Garantijas nauda netiks atmaksāta - pēc preces piegādes būs pircēja ieniegums ieskaitīt garantijas naudu kā apmaksu par preci. PVN plānots maksāt tikai pie preces piegādes.

Mans uzskats ir, ka šajā situācijā garantijas nauda nav garantijas nauda un pēc būtības ir avanss, no kura jāmaksā PVN. Vadības uzskats ir, ka ja līgumā rakstīts garantijas nauda, tātad garantijas nauda un man ir jāstrādā uzņēmuma interesēs nevis VIDa

Tiešām es pārspīlēju? Jeb vienkārši neprotu savu viedokli argumentēt pietiekoši labi?
_susurs_
_susurs_ 25.09.2013 19:48
891 ziņojums

Atbildes (44)

Ну если на лбу вашего вадитая написать, что он Альберт Энштейн, мозг этого вадитая умнее не станет, суть останется та же
Tt7
Tt7 25.09.2013 20:08
37863 ziņojumi
Сделка оценивается не по тому, что написано- а по СУЩНОСТИ сделки. Я бы тоже сказала, что это- аванс. Особенно 100%.... странно покажется. Интересно в договоре написано, что получили гарантийные деньги, потом получен товар, заплачены деньги и потом обратно перечислят гарантийные суммы? А что большой перерыв во времени? разные месяца?
Tatajna
Tatajna 25.09.2013 20:12
4215 ziņojumi
Līgumā ir viss "pareizi" sarakstīts - garantija tikai garantija, pēc preces piegādes garantiju atgriež, ja viss samaksāts. Tikai praktiski nekāda otreizējā apmaksa nenotiks. Laika nobīde - dažos līgumos pat vairāk kā gads.

Man vienkārši trūkst argumentu, jo uz manu tekstu par ekonomisko būtību mani sūta labi tālu (uz VIDu algu saņemt kā tajā anekdotē).
_susurs_
_susurs_ 25.09.2013 20:20
891 ziņojums
Man vienkārši trūkst argumentu, jo uz manu tekstu par ekonomisko būtību mani sūta labi tālu (uz VIDu algu saņemt kā tajā anekdotē).
_susurs_ 25.09.2013 20:20
Вы наемный работник и вынуждены выполнять распоряжения руководства, иначе уволят и возьмут более сговорчивого работника. Пусть напишут письменное распоряжение по учету данных средств- это будет гарантией для Вас при дальнейших неприятностях. ИМХО
Ser
Ser 25.09.2013 20:27
3685 ziņojumi
Пусть напишут письменное распоряжение по учету данных средств- это будет гарантией для Вас при дальнейших неприятностях
Ser 25.09.2013 20:27
Nerakstīs. Pat e-pastu ar vienu rindiņu teksta ("izlabo atsūtīto rēķinu un izņem PVN, jo tā ir garantijas nauda) atteicās atsūtīt.
_susurs_
_susurs_ 25.09.2013 20:37
891 ziņojums
Пусть напишут письменное распоряжение по учету данных средств- это будет гарантией для Вас при дальнейших неприятностях
Ser 25.09.2013 20:27
Nerakstīs. Pat e-pastu ar vienu rindiņu teksta ("izlabo atsūtīto rēķinu un izņem PVN, jo tā ir garantijas nauda) atteicās atsūtīt.
_susurs_ 25.09.2013 20:37
No VID ģen... samācījušies, visu tikai mutiski... Jums nav, ko uztraukties, paši par visu atbild.
Japaina
Japaina 25.09.2013 21:13
10269 ziņojumi
А в чём великий смысл таких манипуляций? То что ПВН не хотят платить в период получения денег, так его всё равно платить придётся, когда будет выписан счёт на реализацию. Если не попадётесь в тот момент, когда гарантией погасите дебитора, то ПВН заплатите без штрафных, попадётесь - значит будете исправлять декларацию и платить штрафные, три года никто не отменял.
Tt7
Tt7 25.09.2013 22:01
37863 ziņojumi
у меня тоже вопрос про дрошибу в чистом виде
беру залог за что-то, если вещь утеряют, залог не возвращается
когда дрошибу прикарманиваю ПВН возникает?
Kel
Kel 25.09.2013 22:03
12066 ziņojumi
Нет, потому как ты ту вещь не продала, нет объекта ПВН
Tt7
Tt7 25.09.2013 22:05
37863 ziņojumi
ооо, спасибо!!!
Kel
Kel 25.09.2013 22:09
12066 ziņojumi
Если нам вещь не возвращают, то мы расцениваем это как продажу и выписываем клиенту счет с НДС. Оплату счета закрывем дрошиба наудой.
Mops
Mops 26.09.2013 09:37
461 ziņojums
Если нам вещь не возвращают, то мы расцениваем это как продажу и выписываем клиенту счет с НДС. Оплату счета закрывем дрошиба наудой.
Mops 26.09.2013 09:37
Я бы такой счет ни в жизни не взяла. Мы ничего не покупали.
Albina
Albina 26.09.2013 09:49
64910 ziņojumi
Мопс, предположим что это крупная дорогая вещь
тогда как купить и оприходовать воздух?
Kel
Kel 26.09.2013 16:19
12066 ziņojumi
Наверное, у каждого своя ситуация.
Mops
Mops 26.09.2013 16:34
461 ziņojums
Почему воздух? Взяли от вас вещь - оприходовали. Потеряли - списали.
Mops
Mops 26.09.2013 16:35
461 ziņojums
не надо мою вещь у себя оприходовать
Kel
Kel 26.09.2013 17:39
12066 ziņojumi
Как-то странно, взяли, потеряли, НДС не начислили... Хорошая схема... взял-потерял, взял-потерял...А сколько раз так можно?
Mops
Mops 26.09.2013 17:42
461 ziņojums
Почему воздух? Взяли от вас вещь - оприходовали. Потеряли - списали.
Mops 26.09.2013 16:35
Чего это вдруг мы ваши вещи у себя приходовать должны? Это вы ту вещь потеряли, а не мы. За то наши гарантийные денюжки и забрали.
Albina
Albina 26.09.2013 17:46
64910 ziņojumi
залог несколько больше стоимости предмета (у нас), терять не выгодно
плюс вещь специфическая, отдельно к применению не сгодится
но я волнуюсь, да, а вдруг на ПВН попаду
Kel
Kel 26.09.2013 17:47
12066 ziņojumi
...А сколько раз так можно?
Mops 26.09.2013 17:42
Да как получится, тут уж не знаешь, где найдёшь, где потеряешь
Tt7
Tt7 26.09.2013 19:05
37863 ziņojumi

Paldies pateica

Nosūtīt ziņojumu Pievienot Kontaktiem

Vietnes izmantošanas laiks bez autorizācijas ir beidzies!

Lai varētu turpināt izmantot vietni, jums ir jāautorizējas vai jāreģistrējas.

Pēc 10 sekundēm jūs automātiski novirzīs uz reģistrācijas lapu.