Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).
Pārmaksa no klienta
Labdien!
Lūdzu palīdziet, 2012.gadadecembra mēnesī klients pārmaksājis 30 Ls par pavadzīmi, lūdzām lai uzraksta iesniegumu un šo naudu viņam atgriezīsim. (Turpmāk no mums šis klients preci vairs neņems). Līdz šim brīdim iesniegums par naudas atmaksu nav un nekādi salīdzināties ar firmu nevaru, vienkārši sola atzvanīt, bet nekā... Direktors bez iesnieguma neļauj naudu atskaitīt atpakaļ. Vai labāk atskaitīt PVN, labot PVN deklarāciju par decembra mēnesi un summu bez PVN ielikt Citos ieņēmumos?
Jau iepriekš pateicos par palīdzību.
Atbildes (9)
Kādu vēl tur iesniegumu?
uz kāda pamata Jūs tagad to PVN gribat atskaitīt? Jums ir avansa rēķins?
Tad lai tā summa 30Ls stāv kontā 2311 , kā pārmaksa un viss?
Nezinu, kas ir konts 2311, tāpēc atbildēt nevaru.
Lai gan šķiet, ka kreditoru parādi tomēr ir 5.kontugrupā.
Ja preci vairs neņems, tad pārmaksu atmaksāt.
konts 2311 mums ir debitoru konts, pārdevām preci par 120 Ls, saņēmām naudu 150 Ls. Direktors negrin šo pārmaksu 30 Ls atskaitīt atpakaļ. Nesaprotu ko man uz gada beigām ar šiem 30 Ls lai dara. Jautāju tapēc, ka nekad ar šādu situāciju nebiju saskārusies.
konts 2311 mums ir debitoru konts, pārdevām preci par 120 Ls, saņēmām naudu 150 Ls. Direktors negrin šo pārmaksu 30 Ls atskaitīt atpakaļ. Nesaprotu ko man uz gada beigām ar šiem 30 Ls lai dara. Jautāju tapēc, ka nekad ar šādu situāciju nebiju saskārusies.
Что делать? Деньги вернуть. А на конец года кредитор у вас будет.
liels paldies, par atbildi Albina tagada apskaidrojās
автор, пишите название своей фирмы
не будем с вами дел иметь, ваш дир - мелкий жулик
Aizvērt
Īss pārkāpuma apraksts
Aizvērt
Rediģēšanas vēsture