По-русски
Piemēram: PVN deklarācija

Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).

Grāmatvedības uzskaites jautājumi. Lietvedība

Anulēts rēķins Uz tēmu sarakstu

Anulēts rēķins
Labdien!
Neatradu forumā atbildi uz savu jautājumu, tāpēc vēršos pie jums.
Kā rīkoties situācijā, kad klientam izrakstīts rēķins pagājušajā gadā un samaksāta daļa naudas, bet šajā gadā klients vēlas anulēt pasūtījumu un saņemts samaksāto naudu atpakaļ.
Kādi grāmatojumi jāveic un kā tas ietekmē PVN deklarāciju un UIN deklarāciju?
Ieva_g
Ieva_g 24.11.2012 16:01
15 ziņojumi

Atbildes (3)

Kāpēc klients tik ilgi domā? Varētu izrakstīt kredītrēķinu, naudu atskaitīt atpakaļ, ja Jūs piekrītiet.IMXO

Ko klients no Jums saņēma>preci, pakalpojumu?
Japaina
Japaina 24.11.2012 16:16
10269 ziņojumi
Mēs arī atskaitījām naudu atpakaļ, jo viņam neapmierināja pakalpojuma kvalitāte, bet es nezinu kā lai to pareizi iegrāmato un ko darīt ar UIN deklarāciju.
Ieva_g
Ieva_g 24.11.2012 18:30
15 ziņojumi
Kredītrēķinu grāmatvedībā un PVN deklarācijā uzskaita ar to datumu, kad tas ir izrakstīts, izraksta pārdevējs. Kredītrēķinu izraksta atgriežot atpakaļ preci vai par nenotikušu pakalpojumu, kas nav, līdz galam izpildīts.
Japaina
Japaina 24.11.2012 20:12
10269 ziņojumi

Paldies pateica

Nosūtīt ziņojumu Pievienot Kontaktiem

Vietnes izmantošanas laiks bez autorizācijas ir beidzies!

Lai varētu turpināt izmantot vietni, jums ir jāautorizējas vai jāreģistrējas.

Pēc 10 sekundēm jūs automātiski novirzīs uz reģistrācijas lapu.