Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).
Anulēts rēķins
Labdien!
Neatradu forumā atbildi uz savu jautājumu, tāpēc vēršos pie jums.
Kā rīkoties situācijā, kad klientam izrakstīts rēķins pagājušajā gadā un samaksāta daļa naudas, bet šajā gadā klients vēlas anulēt pasūtījumu un saņemts samaksāto naudu atpakaļ.
Kādi grāmatojumi jāveic un kā tas ietekmē PVN deklarāciju un UIN deklarāciju?
Atbildes (3)
Kāpēc klients tik ilgi domā?

Varētu izrakstīt kredītrēķinu, naudu atskaitīt atpakaļ, ja Jūs piekrītiet.IMXO
Ko klients no Jums saņēma>preci, pakalpojumu?
Mēs arī atskaitījām naudu atpakaļ, jo viņam neapmierināja pakalpojuma kvalitāte, bet es nezinu kā lai to pareizi iegrāmato un ko darīt ar UIN deklarāciju.
Kredītrēķinu grāmatvedībā un PVN deklarācijā uzskaita ar to datumu, kad tas ir izrakstīts, izraksta pārdevējs. Kredītrēķinu izraksta atgriežot atpakaļ preci vai par nenotikušu pakalpojumu, kas nav, līdz galam izpildīts.
Aizvērt
Īss pārkāpuma apraksts
Aizvērt
Rediģēšanas vēsture