Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).
Nodokļi un nodevas
Налог при продаже квартиры. Uz tēmu sarakstu
9 ziņojumi
Atbildes (6)
33) ienākums no nekustamā īpašuma atsavināšanas, kas maksātāja īpašumā (no dienas, kad attiecīgais nekustamais īpašums reģistrēts zemesgrāmatā) ir ilgāk par 60 mēnešiem un vismaz 12 mēnešus līdz atsavināšanas līguma noslēgšanas dienai ir personas deklarētā dzīvesvieta (kas nav deklarēta kā maksātāja papildu adrese). Ja nekustamais īpašums, kuru atsavina, ir mantots līgumiskā, testamentārā vai likumiskā ceļā no laulātā, šīs panta daļas izpratnē uzskatāms, ka nekustamais īpašums ir viņu pārdzīvojušā laulātā īpašumā no dienas, kad attiecīgais nekustamais īpašums reģistrēts zemesgrāmatā kā mantojuma atstājēja īpašums;
Ja tas tā nav, tad būs jāmaksā ienākuma nodoklis 15% no starpības starp pārdošanas summu un iegādes vērtību.
Iegādes vērtībā tiek iekļauj arī izdevumus, kas saistīti ar tā iegūšanu, valsts nodevas par darījuma noformēšanu,par mantojuma līguma stāšanos spēkā un nodeva par īpašuma tiesību nostiprināšanu zemesgrāmatā, komisijas nauda un tml. izdevumi.
7478 ziņojumi
использовали в хоз.деят-ти ?
7478 ziņojumi
33) ienākums no nekustamā īpašuma atsavināšanas, kas maksātāja īpašumā (no dienas, kad attiecīgais nekustamais īpašums reģistrēts zemesgrāmatā) ir ilgāk par 60 mēnešiem un vismaz 12 mēnešus līdz atsavināšanas līguma noslēgšanas dienai ir personas deklarētā dzīvesvieta (kas nav deklarēta kā maksātāja papildu adrese). Ja nekustamais īpašums, kuru atsavina, ir mantots līgumiskā, testamentārā vai likumiskā ceļā no laulātā, šīs panta daļas izpratnē uzskatāms, ka nekustamais īpašums ir viņu pārdzīvojušā laulātā īpašumā no dienas, kad attiecīgais nekustamais īpašums reģistrēts zemesgrāmatā kā mantojuma atstājēja īpašums;
Ja tas tā nav, tad būs jāmaksā ienākuma nodoklis 15% no starpības starp pārdošanas summu un iegādes vērtību.
Iegādes vērtībā tiek iekļauj arī izdevumus, kas saistīti ar tā iegūšanu, valsts nodevas par darījuma noformēšanu,par mantojuma līguma stāšanos spēkā un nodeva par īpašuma tiesību nostiprināšanu zemesgrāmatā, komisijas nauda un tml. izdevumi.
9 ziņojumi
9 ziņojumi