Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).
Grāmatvedības uzskaites jautājumi. Lietvedība
Pašnodarbinātā VSAOI Uz tēmu sarakstu

Ilze.dz 26.01.2012 02:30
123 ziņojumi
123 ziņojumi
Atbildes (4)
Vakar šo (un daudzas citas lapas) izlasīju krustām šķērsām, bet konkrētu atbildi uz savu jautājumu tur neatradu.

Ilze.dz 26.01.2012 10:02
123 ziņojumi
123 ziņojumi
А и не найдете ответа, потому что в нормативках ничего конкретного про это нету. Сможете обосновать свою правоту - списывайте в расходы.
Vienalga kādu nodokli maksā, bet grāmatvedības pamatprincips - ienākumu jāsamēro ar izmaksām, jāpiemēro visiem. Visas izmaksas tiek norakstītas tad, kad tās rodas un atbilst perioda ieņēmumiem.
Aizvērt
Īss pārkāpuma apraksts
Aizvērt