Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).
Дерево и авансы
Народ, кто разобрался....Если я получаю аванс за дерево, то его сумма попадает в декларацию в графу 41.1 и в III -е приложение. Теперь.. в этом же месяце... я выписываю накладную на реализацию и делаю зачёт аванса.С 41.1 всё понятно, а что попадает в III -е приложение, при условии, что в правилах прописано, что в приложение каждая накладная должна попасть отдельно???
Atbildes (20)
Nu tad tur jāieraksta izrakstītā pavadzīme.
Cik atceros kokiem avansus vispār nerādīja vismaz vecajā pielikumā.;-)
Nu jā. Par veco tagad varam aizmirst.;-)
Nu tad tur jāieraksta izrakstītā pavadzīme.- tad iznāk, ka pielikimā būs gan avansa summa, gan pavadzīmes summa un vel pavadzīmes summa ar mīnus zīmi? Kautkāds murgs!
Es nu gan tā nedarītu. Raktītu tikai pavadzīmes summu.
Un ja es šajā mēnesī saņēmu tikai avansu, bet realizācijas nebija?
To diemžēl vēl neesmu izpētījusi.
Likums par PVN taču nosaka, ka darījums ir noticis, ja samaksāts avanss. Tātad - tajā brīdī jāaprēķina reverss. Tieši tāpat kā ar ES darījumiem.
Kāds revers? Runa iet par REALIZĀCIJU!
Kel
сообщений: 8133 20.12.2011 17:49
значит попадает аванс
Ну хорошо...а что в том месяце, когда будет выписана реализация?
Ну разница будет. А что тебя смущает?
Стелл, Альбины на тебя нет, она живо направит закон читать, хотя бы один раз
Ну разница будет
А у меня аванс 100%,тогда как?
Тогда ПВН когда аванс.
Я не понимаю, девочки, а что смущает-то?
Tas, ka bija pierasts, ka kokiem avansus deklarācijā neuzrādīja.
Угу меня тоже бесит. Только привыкнешь к чему-нить, они сразу же поменяют фсе:-S
Смущает вот что. В приложении к декларации мы должны расшифровывать сделки только свыше 1000 лат кроме леса и металла. В правилах чётко написано, что НАКЛАДНЫЕ на лес и металл в приложение должны расшифровываться каждая отдельно независимо от суммы. Т.е. получается, в том случае если был получен аванс, то он попадает в расшифровку, как аванс, а потом были ещё и накладные и они тоже должны попасть в расшифровку, согласно правилам....а чтобы пошла математика, то с плюсом и минусом...так что-ли??? Бред какой-то...:-S
Nu tas būtu pārāk sarežģīti, nez vai likumdevējs būtu tā domājis;-)
Nē, ja tika norādīts avansa, tad pēc tam otreiz deklarācijā pavadzīme nav jānorāda. Noteikumos nav tā rakstīts, ka jānorāda gan avanss, gan pēc tam rēķins.
Avansa maksājumus PVN deklarācijā jāuzrada, ievērojot īpašu kārtību kokmateriāliem, kas noteikta saskaņā ar likuma „Par pievienotās vērtības nodokli” 13.2 pantā attiecībā uz kokmateriālu saņēmēju.
Tātad summas uzrādamas divos taksācijas periodos : pirmajā mēnesī – avansa maksājums, nākamajā periodā – starpība- ja tāda ir!!! Ja realizācijas rēķins ir 100% avansa rēķins, tad PVn deklarācijā norādīsiet tikai saņemto avansu darījumos ar kokmateriāliem.
Согласна с Cleo, всё тоже самое, что и с обычными авансами: в момент реализации в приложение попадает либо разница, либо ничего, если аванс был 100%
Это меня с понталыки сбили:-D Заглянула ещё раз в правила заполнения декларации...там стоит фраза "налоговый счёт" а не "накладная"...так что всё как обычно и всё ОК!:-D
Aizvērt
Īss pārkāpuma apraksts
Aizvērt
Rediģēšanas vēsture