Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).
Pienākumu sadale darbinieka ilgstošā prombūtnē
Mūsu uzņēmuma superwoman aiziet ilgstošā atvaļinājumā, vismaz uz pusgadu. Viņas pienākumi tiek sadalīti starp trijām citām darbiniecēm.
Jautājums, kā šo faktu dokumentāli noformēt? Vai darbiniecēm rakstīt vienošanās pie darba līgumiem ar konkrētu klātpienākušo pienākumu uzskaiti?
es domāju, ka ar rīkojumu pietiktu. tur arī var visus pienākumus uzrakstīt un lai darbinieces parakstās