Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).
Nodokļi un nodevas
НДС - предналог Uz tēmu sarakstu
nav ziņojumu
Atbildes (11)
А сейчас где-то оговорено, что можно предналог показывать в сентябре.
Вот какая-то незаконченная мысль у меня вертится в голове.
nav ziņojumu
1) суммы налога, указанные в полученных от других облагаемых лиц налоговых счетах за товары и услуги для обеспечения своих облагаемых налогом сделок, а также для обеспечения таких осуществляемых за рубежом сделок, которые были бы обложены налогом, если бы они были осуществлены на внутренней территории.
nav ziņojumu
Уф, нашла.:-)
nav ziņojumu
Пример.
Облагаемое лицо налоговую декларацию за период таксации представляет до пятнадцатого или двадцатого числа следующего за периодом таксации месяца. В ситуации, когда облагаемое лицо за оказанные в сентябре услуги другому облагаемому лицу налоговый счет выписало 30 сентября, и другое облагаемое лицо получает товары или услуги в том периоде таксации, когда выписан налоговый счет, но этот налоговый счет другое облагаемое лицо получило в октябре до момента представления налоговой декларации за сентябрь (т.е. до 15 или 20 октября), другое облагаемое лицо имеет право за полученные в сентябре услуги вычесть предналог в налоговой декларации за сентябрь. Если налоговый счет получен тогда, когда налоговая декларация за сентябрь уже сдана (например, 16 или 21 октября), тогда другое облагаемое лицо предналог в вычитаемых суммах предналога указывает в налоговой декларации за октябрь или в более поздний период таксации.
nav ziņojumu
nav ziņojumu
Par priekšnodokli
Valsts ieņēmumu dienesta Galvenā nodokļu pārvalde nosūta jums zināšanai un darbam Finanšu ministrijas 2006.gada27.janvāra vēstuli Nr.5-2-03/307 par priekšnodokļa atskaitīšanas tiesību rašanās brīdi.
Ņemot vērā to, ka likuma „Par pievienotās vērtības nodokli” 10.panta1.2 daļas norma radījusi dažādas interpretācijas iespējas, vēršam jūsu uzmanību uz sekojošo.
Tā kā likuma „Par pievienotās vērtības nodokli” normas ir jāvērtē kopsakarā ar Padomes 1977.gada17.maija Sesto direktīvu 77/388/EEK, tad tikai gadījumos, kad preču piegādātājs vai pakalpojumu sniedzējs nosūta apliekamai personai preces vai sniedz pakalpojumus un izraksta nodokļa rēķinu vienā taksācijas periodā, bet preču vai pakalpojumu saņēmējs (apliekamā persona) tās saņem tajā pašā taksācijas periodā, bet nodokļa rēķinu – līdz nākamā taksācijas perioda 15.(25.) datumam, tad preču vai pakalpojumu saņēmējs nodokļa rēķinā norādīto nodokli par saņemtajām precēm vai pakalpojumiem savu apliekamo darījumu nodrošināšanai var atskaitīt kā priekšnodokli tā taksācijas perioda nodokļa deklarācijā, kurā ir saņemtas preces vai pakalpojumi.
Pielikumā: Finanšu ministrijas 2006.gada27.janvāra vēstules Nr.5-2-
03/307 „Par priekšnodokļa atskaitīšanas tiesību rašanās brīdi”
kopija uz 2lpp.
Galvenās nodokļu pārvaldes
direktora vietniece I.Brutāne
šo jūs gribējāt
nav ziņojumu