По-русски
Piemēram: PVN deklarācija

Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).

Grāmatvedības un tirdzniecības dokumentu noformēšana. Ierīces maksājumu reģistrēšanai. Darījumus apliecinoši dokumenti

atgriezta nauda Uz tēmu sarakstu

atgriezta nauda
Dodiet padomu.Klientsveicis avansa maksājumu,bet darījums nav noticis.Esmupārskaitījusi avansa summu atpakaļ klientam.Kā to noformēt?Vai jāraksta kāds paskaidrojums?
Simonaa1
Simonaa1 16.02.2010 17:04
10 ziņojumi

Atbildes (12)

Attaisnojuma dokumentam tā kā būtu jābūt. Jums pašai tā nešķiet?
Andaz
Andaz 16.02.2010 17:06
27897 ziņojumi
Kas Jums to paskaidrojumu pieprasa?

Kad skaitījāt naudu atpkaļ, kaut kāds pamatojums taču bija.

To arī pievienojiet, vai vismaz brīvā vietā uz m/u uzrakstiet - kāpēc skaitījāt naudu atpakaļ - lai vēlāk neaizmirstas.

Un, protams, ja tas ir PVN darījums, deklarācijā - korekciju rindā. Protams, ja avanss bija citā taksācijas periodā un aprēķinājāt nodokli - kas bija obligāti.
Aivars007
Aivars007 16.02.2010 17:07
26984 ziņojumi
Esmu iesācēja,man šis pirmais atgrieztais darījums.Gribēju padomu,kādu dokumentu lai pievienoju!:'(
Simonaa1
Simonaa1 16.02.2010 17:09
10 ziņojumi
Vismaz iesniegums no sadarbības partnera bija? To arī pievienojiet.

Ja nebija iesieguma - dariet kā rakstīju augstāk.
Aivars007
Aivars007 16.02.2010 17:10
26984 ziņojumi
Ja iesācēja tad - avansu jums ieskaitīja uz kaut kāda dokumenta pamata, paratsi Avansa rēķina pamata.

Tātad - bija paredzēts kaut kāds darījums.

Ja šis darījums nav noticis, tad jums ar pircēju jāvienojas, ka nauda tiks atskaitīta atpakaļ, jo darījums nenotiks.

Likums "Par grāmatvedību" un 585.noteikuminosaka, ka ierakstus var veikt tikai un vienīgi uz attiasnojuma dokumenta pamata.

Maksājuma uzdevums ir pamatojums naudas pārskaitījumam, bet vēl ir jābūt attaisnojuma dokumentam, kas atļauj naudu pārskaitīt.
Andaz
Andaz 16.02.2010 17:12
27897 ziņojumi
Nauda no klienta puses tika ieskaitīta kontā.Klients no darījuma atteicās,es naudu aizskaitīju atpakaļ.Nekāda iesnieguma nebija.
Simonaa1
Simonaa1 16.02.2010 17:13
10 ziņojumi
Ja klients no darījuma atteicās, tomēr vajadzēja palūgt iesniegumu.

Parasti uzņēmumi savā starpā naudiņu turp-atpakaļ tāpat vien nedzenā.

Pareizi Anda raksta - bija jābūt avansa rēķinam, un es saku - iesniegumam par atteikšanos no pakalpojuma (preces).
Aivars007
Aivars007 16.02.2010 17:14
26984 ziņojumi
Ķatram klientam,kurš ieskaita kontā naudu,tātad pretī vajag avansa rēķinu?Nav jau nekāds uzņēmums:-| z/s-tātad pašnodarbināts
Simonaa1
Simonaa1 16.02.2010 17:18
10 ziņojumi
Es nezinu kā ir ar Z/S, bet es personīgi bez rēķina nekad nevienam nevienu santīmu nepārskaitu.
Aivars007
Aivars007 16.02.2010 17:19
26984 ziņojumi
Simona! Jums uzrakstīju, kā pareizi jābūt. Ja reiz esat iesācēja - lasiet un mācieties!
Andaz
Andaz 16.02.2010 17:20
27897 ziņojumi
Paldies jums
Simonaa1
Simonaa1 16.02.2010 17:21
10 ziņojumi
Lūdzu, lūdzu
Andaz
Andaz 16.02.2010 17:57
27897 ziņojumi

Paldies pateica

Nosūtīt ziņojumu Pievienot Kontaktiem

Vietnes izmantošanas laiks bez autorizācijas ir beidzies!

Lai varētu turpināt izmantot vietni, jums ir jāautorizējas vai jāreģistrējas.

Pēc 10 sekundēm jūs automātiski novirzīs uz reģistrācijas lapu.