Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).
Grāmatvedības uzskaites jautājumi. Lietvedība
Rīkojums Uz tēmu sarakstu
Atbildes (6)
manuprāt, pietiek ar to, ka direktors paraksta avansa norēķinu

Irisha10 19.10.2009 12:28
108 ziņojumi
108 ziņojumi
Tas ir atkarīgs no uzņēmuma metodikas.
Man vienā no uzņēmumiem, bija nepieciešama saskaņošana ar vadību - tika rakstīts iesniegums un vadība uz tā lika akceptu vai noraidīja.
Man vienā no uzņēmumiem, bija nepieciešama saskaņošana ar vadību - tika rakstīts iesniegums un vadība uz tā lika akceptu vai noraidīja.
piekrītu - tas atkarīgs no uzņēmuma metodikas. Mazos uzņēmumos parasti pietiek ar direktora parakstu uz avansa norēķina, lielos - parasti iepriekš vispirms raktiski jāsaskaņo ko darīs un kādā naudas summā, un tikai tad naudu tērē (mazos uzņēmumos tā vietā ir mutiska saskaņošana!) Ierakstiet metodikā, kā Jūs darīsiet (atkarīgs no Jūsu direktora)
Aizvērt
Īss pārkāpuma apraksts
Aizvērt