По-русски
Piemēram: PVN deklarācija

Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).

Grāmatvedības uzskaites jautājumi. Lietvedība

Rīkojums Uz tēmu sarakstu

Rīkojums
Sakiet, lūdzu, vai ir vajadzīgs atsevišķš direktora rīkojums neparedzētiem saimn.izdevumiem piem., salūzuša plaukta remontam iegādāti materiāli utt., vai arī pietiek, ja direktors apstiprina avansa norēķinu?
Gerda27
Gerda27 19.10.2009 12:25
12 ziņojumi

Atbildes (6)

manuprāt, pietiek ar to, ka direktors paraksta avansa norēķinu
Irisha10
Irisha10 19.10.2009 12:28
108 ziņojumi
Tas ir atkarīgs no uzņēmuma metodikas.

Man vienā no uzņēmumiem, bija nepieciešama saskaņošana ar vadību - tika rakstīts iesniegums un vadība uz tā lika akceptu vai noraidīja.
Andaz
Andaz 19.10.2009 12:53
27897 ziņojumi
Vajag direktora rīkojumu, un tas rīkojums jāapstiprina ministrijā. Es vienmēr tā daru.
Aivars007
Aivars007 19.10.2009 15:40
26984 ziņojumi
Andaz
Andaz 19.10.2009 17:00
27897 ziņojumi
Nav ko apsmiet kārtīgu un likumpaklausīgu strādnieku.
Aivars007
Aivars007 19.10.2009 17:03
26984 ziņojumi
piekrītu - tas atkarīgs no uzņēmuma metodikas. Mazos uzņēmumos parasti pietiek ar direktora parakstu uz avansa norēķina, lielos - parasti iepriekš vispirms raktiski jāsaskaņo ko darīs un kādā naudas summā, un tikai tad naudu tērē (mazos uzņēmumos tā vietā ir mutiska saskaņošana!) Ierakstiet metodikā, kā Jūs darīsiet (atkarīgs no Jūsu direktora)
Ligucite
Ligucite 19.10.2009 22:55
347 ziņojumi

Paldies pateica

Nosūtīt ziņojumu Pievienot Kontaktiem

Vietnes izmantošanas laiks bez autorizācijas ir beidzies!

Lai varētu turpināt izmantot vietni, jums ir jāautorizējas vai jāreģistrējas.

Pēc 10 sekundēm jūs automātiski novirzīs uz reģistrācijas lapu.