Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).
varbūt ne pa tēmu.. , bet tomēr
Sakiet lūdzu, kā pareizi būtu noformēt pretenziju par nekvalitatīvu piegādāto preci. Vai to var rakstīt brīvā tekstā kā vēstuli, pieliekot dokumentus, kas pierāda zaudējumus???
Un kā ir ar to naudas summu atmaksu- vai ir jāpiestāda rēķins, ko otra puse apmaksā vai kā savādāk?? Vai jāraksta kādi akti??
Jāpiemin, ka tā nav latvijas firma, tā ka varētu noderēt padoms no pieredzes par starptautiskiem darījumiem.
Ja būtu kāds piemērs, ko nosūtīt, vispār būtu neizsakāmi pateicīga..
Es uzskatu, ka pirmkārt, jābūt ekspertu secinājumam, ka prece nav kvalitatīva. Jūsu viedokli, diezvai, var uzskātīt par objektīvu no firmas-piegādātāja puses.
Atsūtiju Jums uz e-mailu pretenzijas formu latviešu valodā. Uz tā pamata jauzrakstā kredītrēķinu (tas apts rēkins ka Jūs rakstāt debitoram tikai ar atzīme "kredītrēķins'").
milziiiigi liels paldies Julijatim..:))