Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).
IIN uzņēmuma līguma gad.
Ja tiek slēgts līgums par noteiktu darba izpildi, tad ir jāaizpilda 6.pielikums Bet vai parastajā VSAOI, IIN un URN pārsktā ir jāuzrāda aprēķinātais IIN.
Atbildes (9)
С кем договор?С физ.лицом?Но даже если договор заключен на выполнение конкретной работы,то это всёравно трудовые отношения со всеми вытекающими налогами и отчётами(по-моему).Единственно,в зависимости от условий договора и сроков оплаты меняется заполнение отчёта по соц.налогу(гр.6,7,10)
Kāpēc 6.pielikums ja tiek noslēgts faktiski darba līgums uz noteikta darba izpildi?
Manuprāt tas ir tieši pie ziņojuma par VSAOI, kā graudniecības līgumi vai kā tur viņi saucas.
Bet ja nav ar fizisku personu, tad nekāds IIN nav jāietur.
6.pielikumues pildu kad, tiek kaut kas nopirkts no fiziskas personas un par to ieturēts IIN.
bet uzņēmuma līgumu taču slēdz starp uzņēmumiem, vai tad nē?
Var būt arī starp jebkurām personām.
Martinas, un kā tad ir ar to IIN, vai tad tas netiek uzrādīts ziņojumā par VSAOI ... un vai tiešām šai gadījumā tiek aizpildīts arī 6.pielikums Man vienkārši interese uz priekšdienām. Kur var dabūt tādu informāciju.
Ммм, если я не ошибаюсь, если договор подряда заключен с незарегистрированным как самозанятое лицом, то все налоги удерживает и перечисляет работодатель.
Если договор подряда заключен с физическим лицом, которое не зарегистрировано в СГД, то не него посылается отчет дарба немею кустиба" и при начислении ему оплаты данные указываются в ежемесячном зиноюмсе по ПНН и ОПГСС. Но ПНН там (в 8 графе) не указывается! и риска нодева за него не вносится.
По окончании работ ему выдается 1 приложение 166 Правил (то, что посылается на всех Ваших работников до 1.02 каждый год или при увольнении). То же самое посылается в СГД и еще 6 приложение 166 Правил.
Так что на налогах не съэкономите, разве что их можно заплатить попозже, т.е. им Вы не обязаны выплачивать зарплату в день зарплаты (т.е. по договору, по окончании работ).
Mu-maija, tad iznāk, ka slēdz uzņēmuma līgumu ar fizisku personu, nodod ziņas par darba ņēmējiem ar kādu kodu? - 11 ??? Kas tad tur uzrādās? No aprēķinātās samaksas tiek ieturēts gan sociālais nodoklis 9 % gan darba devēja 24,09 % un ienākuma nodoklis nepiemērojot neapliekamo minimumu 25% ?
Un beidzoties uzņēmuma līgumam tiek sastādīts 6.pielikumsun 1.pielikumsPaziņojums par algas nodokli. Tā es, pareizi sapratu?
Tieši tā, Jūs visu pareizi atkārtojāt.
Aizvērt
Īss pārkāpuma apraksts
Aizvērt
Rediģēšanas vēsture