Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).
Grāmatvežiem ar pieredzi!
1.Mēs nopirkām no maksātnespējīgas firmas veselu "rūpnīcu" ar visu tur ietilpstošo, kustamais+nekustamais īpašums. Juridiski tas būs mūsu īpašums pēc tiesas lēmuma, kurš būs kaut kad jūnijā. Bet ražošana un realizācija jau ir sākusies. vai vispār mums ir tiesības saimniekot īpašumā, kurš nav vēl mūsu?
2.Visušo "rūpnīcu" mums pārdeva vienā summā. Patiesībā katra lieta atsevišķi maksātu dārgāk. Kā lai es visu sadalu grāmatvedībā? Vai mēs varam pamatojoties uz novērtējumu proporcionāli sadalīt paši vērtības? Kas notiek ar PVN
Jau iepriekš pateicos par atbildi.
Atbildes (3)
Jūms jābūt akts par pieņemšanas-nodošanas. Tur jabut minēti visi mantas (varāt bez cenam). Galvenajs -saraksts. Pec tām direktram vajag norikot inventarizacijas komisiju, kura var nozīmēt vertību. Var būt vajadzīgi ari eksperti. Uz bilances Jūs varāt likt līdz juridiskiem noformējumiem lidz galam, ja tās ir pamatoti.
Ar PVN jāskatā pieņemšanas dokumentos. Ja Jūs saņemiet tas no tiesu izpildītājiem, tad nezinu -var būt un nebūs PVN. Prasiet tiem. kas noformē dokumentus.
Kas attiecās uz summas sadali- man bija līdzīga situācija,bet pirktas tikai ēkas.Tām vēl nebija novecojuši inventarizācijas dati, mēs arī nopirkām lētāk,bet summu,ko samaksājām proporcionāli sadalījām katrai ēkai.Par to bija vadītāja attiecīgs rīkojums.
Velreiz paldies kolēģes, savādāk es jau sāku palikt nervoza par visu šito afēru!!!!:)
Aizvērt
Īss pārkāpuma apraksts
Aizvērt
Rediģēšanas vēsture