Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).
Akcīzes preču pārvietošana
Sveiki! Varbūt šeit apgrozās kāds specs akcīzes preču jautājumos. Situācija sekojoša. esam uzņēmums, kurš saņēmis alkohola mazumtirdzniecības licenci, kuras paspārnē darbojas veikals, kā arī akcīzes preču noliktavas turētāja licenci, bet nevaram uzsākt vairumtirdzniecības darbību, jo pašlaik nav akcīzes nodokļa nodrošinājuma. Esam atraduši uzņēmumu, kas patreiz ir gatavs savā akcīzes preču noliktavā uzglabāt to alkoholu, ko mēs taisījāmies ievest un tirgot. VIDā mums teica, ka šobrīd mēs savu preci varam realizēt tikai savā mazumtirdzniecības veikalā, pēc tam, kad tas uzņēmums, kas šobrīd uzglabā mūsu preci, būs to atmuitojis un aplīmējis ar akcīzes markām. Gan mēs, gan otrs uzņēmums esam iesācēji šajā jomā, tāpēc nevaram izprast vienu lietu- kādā veidā tagad viņi var uz mūsu veikalu nosūtīt to alkoholu realizācijai? Ar stingrās uzskaites pavadzīmi? Vai jānoformē cits dokuments? Ja tomēr pavadzīme- kā viņi var izrakstīt pavadzīmi uz mums uz mūsu pašu preci, jo viņi ir tikai uzglabātāji, preces īpašnieki esam mēs? Kas viņiem tajā jāuzrāda? Atvainojos, ka sanāca tik gari, bet tas tā, lai viss būtu skaidri aprakstīts. Jau iepriekš visiem paldies!
Atbildes (3)
Stingrās uzskaites pavadzīme jānoformē obligāti( MK noteikumi Nr.1038). Ja prece tiek pārvietota no uzglabāšanas, tad tas ir PV jānorād kā darījuma veids. Bet, ja prece tiek pārvietota no uzglabāšanas, tad taču viņa sākotnēji tika pārvietota uzglabāšanai, tad taču jūs noformējāt pavadzīmi.
Nē, mēs pavadzīmi neformējām, jo tā prece vēl nav atmuitota. Viņa uzglabājas pie tās pašas firmas muitas noliktavā un daļa tagad tiks atmuitota un pārvesta uz tās pašas firmas akcīzes preču noliktavu, šos pārvitošanas dokumentus viņi formē paši, bet mani interesē no viņu akcīzes preču noliktavas uz mūs mazumtirdzniecības veikalu.
раз вы не разтамаживаете!!а вам это сделает другая фирма-то она и выпишет вам накладную на приход товара.Вы той фирме платите акцизный налог, а она его на таможню.У нас тоже так было.И в отчете в акциз.ВИД,поставщик будет та фирма.
Aizvērt
Īss pārkāpuma apraksts
Aizvērt
Rediģēšanas vēsture