Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).
PVN un deklarācija
grāmatveži palīdziet ar padomu! kā pareizāk darīt? jauns SIA novembrī iepērk PL ar avansa maksājumu sedz 6600.00 (ar PVN)saņemts avansa rēķins, tad arī novembrī atnāk pavadzīme par visu summu 10500.00 (ar PVN)
1)Kas attiecas uz PVN deklarāciju- PVN no 6600.00? vai no 10500.00?
2)Loģiski veidojas PVN kontā debetā summa - ko ar to summu darīt, vai prasīt VIDam novirzīt uz citiem nodokļiem? jo decembrī nākošais maksājums par PL
3)un vai PVN nevajag mēneša beigās pārgrāmatot uz 23..kontu? lai nejauc galvu nākošā mēnesī,
PL būs jāizpērk vēl 6mēn.
Manuprāt, par cik darījums notiek 1 mēneša ietvaros, PVN pie avansa maksājuma grāmatot ir lieki. PVN deklarācija, protams, ka PVN no Ls 10500,00
1.samaksajatavansu
D avansa maks.parPL K Banka LVL 6600,00
2.saņēmāt PL ar PPR
D PL - 8898,31
D PVN - 1601,69
K piegādātāji - LVL 10500,00
D piegad. K avansa maks.parPL - LVL 6600,00
2. Varat arī prasīt.
3. Man ir 2 PVN konti, viens parastais, otrs norēķini ar budžetu tad arī galvu nekas nejauc viss skaidri redzams.