Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).
Kontējums degvielai
Labdien, kā pareizi kontēt, ja degvielas izdevumus var attiecināt tikai 70%?
Atbildes (22)
30% uz ar saimn.darbību nesaistīti izdevumi 70% saimn.d. izdevumi.
Как это так? Если на фирму, то все должно быть связано с хозяйственной деятельностью. А кто истратил 30% топлива и куда, на какаю машину? Тогда и машина только 70% учавствует в хозяйственной деятельности, а 30% на дядю. А для дяди это благо. Тут не все так просто. Пишите подробно. Куда, кому, почему?????
Какая ты, Ириш, право, любопытная (хи-хи).
Согласна с Алексей. На 30% вылезает личное благо, если только вы не лицо, ведущее хоз.деятельность.
Domāju, ka jautājum ir par pašnodarbināto nevis SIA,jo tikai pašnod. ir tāda proporcija 70 un 30%;-)
Илма, вам-то не знать, что в некоторых СИА такие чудеса случаются

К тому же индивиуалы редко говорят kontēt, хотя всякое может быть.
Nu tad jāsaka kā Aleksjai - rakstiet sīkāk kas kā un kam:-)
Pašnodarbinātajiem jau arī ar šo gadu jau vairs nevarēja 70% pret 30%, bet tikai 50% norakstīt saimn. darbībai degvielu u.c. izdevumus.:-(
Likums par IIN
11.5.prim
6. Personīgā vieglā automobiļa (izņemot vieglo automobili ar speciālo aprīkojumu) ekspluatācijas izmaksas (arī izdevumus par degvielu) izdevumos ietver proporcionāli saimnieciskās darbības vajadzībām nobraukto kilometru skaitam, pamatojoties uz detalizēti izstrādātiem maršrutiem, bet ne vairāk kā par 70 procentiem. Ja maksātājam nav atbilstoši noformētu attaisnojuma dokumentu, izdevumos ietver ne vairāk par 50 procentiem no faktiskajām izmaksām.
Можно-можно. Только путевые рисовать надо.
tad es kautko nesaprotu, ja mašīna nav uz firmas, bet ir patapinājuma līgums. Tad izdevumus par degvielu var norakstīt tikai 70%, vai ne tā?
Personīgā vieglā automobiļa (izņemot vieglo automobili ar speciālo aprīkojumu) ekspluatācijas izmaksas (arī izdevumus par degvielu) izdevumos ietver proporcionāli saimnieciskās darbības vajadzībām nobraukto kilometru skaitam, pamatojoties uz detalizēti izstrādātiem maršrutiem, bet ne vairāk kā par 70 procentiem. Ja maksātājam nav atbilstoši noformētu attaisnojuma dokumentu, izdevumos ietver ne vairāk par 50 procentiem no faktiskajām izmaksām
Sires, вы бы почитали название статьи, которую процитировала Илма, а вы скопировали
Siries, ea atkal nesaprotu par ko iet runa degvielas norakstīšanai? SIA vai pasnodarbinātam?
Albina, es lasīju, bet nesapratu!
11. pants. No saimnieciskās darbības gūtā apliekamā ienākuma noteikšana
tad uz mums attiecas tie 70% vai nē?
ja ir detalizēti izstrādāti maršruti.
Ну вы же СИА, при чем тут 11 статья???
Aizvērt
Īss pārkāpuma apraksts
Aizvērt
Rediģēšanas vēsture