Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).
Grāmatvedības un tirdzniecības dokumentu noformēšana. Ierīces maksājumu reģistrēšanai. Darījumus apliecinoši dokumenti
Prece no INTERNETA VEIKALA ASV ? Uz tēmu sarakstu
1000 ziņojumi
Atbildes (13)
42 ziņojumi
1000 ziņojumi
1000 ziņojumi
Sūtījumu, ko viena privātpersona no
trešās valsts sūta citai privātpersonai Kopienas
muitas teritorijā, atbrīvo no ievedmuitas
nodokļiem, ja:
- sūtījuma vērtība nepārsniedz EUR 45
un ar nosacījumu, ka minētais sūtījums nav
komerciāls.
Sūtījums nav uzskatāms par komerciālu, ja:
- tas nav regulārs;
- tajā ir preces vienīgi saņēmēja vai viņa
ģimenes locekļu personīgai lietošanai, un to
īpašības un daudzums neliecina par
komerciāliem nodomiem;
- nosūtītājs to sūta saņēmējam bez kādas
samaksas.
http://www.vid.gov.lv/default.aspx?tabid=11&id=1209&hl=1
И где там 50 лат? Rumbinja, где вы консультировались? В соседнем супермаркете с соседкой по очереди?
1000 ziņojumi
Tirdzniecībā ar trešajām valstīm noteicošā ir Eiropas Savienības likumdošana (Regulas) un papildus informāciju par konkrētiem jautājumiem var iegūt no sekojošiem informācijas avotiem.
- Padomes Regula (EK) Nr.274/2008 (2008.gada 17.marts), ar ko groza Padomes Regulu (EEK) Nr.918/83, ar kuru izveido Kopienas sistēmu atbrīvojumiem no muitas nodokļiem
http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=OJ:L:2008:085:0
001:0002:LV:PDF
- Eiropas Savienības Oficiālais Vēstnesis
http://eur-lex.europa.eu/JOIndex.do?ihmlang=lv
- Eiropas Savienības datu bāze (likumdošana)
http://europa.eu.int/eur-lex/lv/search/search_lif.html
- Eiropas Savienības datu bāze
http://ec.europa.eu/taxation_customs/dds/home_lv.htm
- Integrētā tarifa vadības sistēma (ITVS) - TARIC
http://itvs.vid.gov.lv/itms/
- Latvijas Republikas tiesību akti
http://www.likumi.lv./
- Latvijas Republikas Finanšu ministrijas mājas lapa
http://www.fm.gov.lv/
- Valsts ieņēmumu dienesta mājas lapa
http://www.vid.gov.lv./
Saskaņā ar Padomes 1983.gada28.marta Regulas (EEK) Nr. 918/83 (turpmāk – Regula Nr. 918/83), kas izveido Kopienas sistēmu atbrīvojumiem no muitas nodokļiem 27.pantunelielas vērtības preču sūtījumus, kuru patiesā vērtība vienam sūtījumam nepārsniedz 150 EUR, atbrīvo no ievedmuitas nodokļa. Saskaņā ar Regulas Nr. 918/83 28.pantuatbrīvojums neattiecas uz alkohola izstrādājumiem, smaržām un tualetes ūdeņiem, tabaku un tabakas izstrādājumiem. Personai, kura saņem pasta sūtījumu no trešajām valstīm, kura vērtība pārsniedz minēto atbrīvojumu (150 EUR), ir jāmaksā no visas preču muitas vērtības saņēmēja valstī spēkā esošie nodokļi.
Ar cieņu
VID RMRI konsultanti
1000 ziņojumi