Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).
PPR datums
klients samaxāja 100% avansu maijā, jūnijā uzstādīja preci un izrakstīja pavadzīmi. bet klientu menedžeris ar visām pavadzīmēm nedaudz aizdzērās uz pāris mēnešiem un neiedeva parakstīt pavadzīmes. tagad klients nepieņem pavadzīmes ar jūniju un prasa pārrakstīt ar jūliju, jo esot nodevis pusgada bilanci(valsts iestāde).
bet man arī nav pamata anulēt pavadzīmi un tā vienkārši pārrakstīt ar jūliju.
Atbildes (6)
Vai klients nevar vienkārši parakstīt pavadzīmi ar jūlija datumu?
viņi apgalvo, ka nevar. bet es neredzu būtisku starpību - viss taču notiek finansu gada ietvaros. nauda tikpat samaksāta 1 pusgadā.
Bet, ja viņi parakstīsies par preču pieņemšanu ar jūlija datumu, tad arī pusgada bilanci nevajadzēs labot.
Nosūti ierakstītā vēstulē, lai pieņem ar to datumu, kurš būs redzams uz ierakstītās vēstules.
klients jau arī nav vainīgs, ka menedžeris aizdzērās.
Meitenes! Vai jūs atrakušas?! Iedeva preci - UZREIZ iedod arī pavadzīmes! Vai tad MK noteikumi jums neko vairs nenozīmē?
Neiedevāt uzreiz pz, tad nu tagad rakstiet vien ar jūliju!
Aizvērt
Īss pārkāpuma apraksts
Aizvērt
Rediģēšanas vēsture