Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).
Kādi dokumenti
Mēs kā juridiska persona pērkam augošu mežu no fiziskas personas, kas nav reģistrējusies kā saimnieciskās darbības veicēja, kādus dokumentus mums nepieciešams noformēt, kādi dokumenti jānoformē fiziskai personai. Mežs nav bijis īpašumā 36 mēnešus pēc kārtas, vai kādam no mums ir jāmaksā iedzīvotāju ienākuma nodoklis? Ja ir, kas to maksā un kādas atskaites jāgatavo un jāiesniedz VID
Atbildes (17)
No personas Izziņa par pers.īpašuma pārdošanu.No Jums iepirkuma akts.Janav bijis īpašumā vairāk kā 36 mēnešus tad no iepirkuma akta maksas summas atņemās izdevumi 25%, tad tos atmīnuso no maksājamās summas un aprēķina IIN 25%, kuru pārskaita budžetā uzņēmums.Pielikumi VID 1. un 6.Atlikušo summu izmaksā.
Paldies! Vai iespējams dabūt kaut kur iepirkuma akta paraugu, ja nē, tad kam tur ir jābūt
Vai maksājumu fiziskai personai var veikt arī skaidrā naudā?
Iepirkuma akta paraugs ir VID lapā pie IIN veidlapām.Skaidrā naudā darījumi nav kokmateriālu norēķinos atļauti šajā Jūsu gadījumā.
Ja pareizi sapratu, ta piem. akta summa ir 200 ls, 25 % ir 50 LS. 200-50=150 ls no šīs summas aprēķina 25 % IIN, kas sastāda 37,50. Juridiskā persona budžetā iemaksā 37,50 un fiziskai personai izmaksā 112,50
Pielikumi 1 un 6 arī atrodami VID mājas lapā pie IIN veidlapām?
Neatradu VID lapā ieprikuma akta paraugu
Iepirkuma akta paraugs tur nav, ir Izziņa par pers.īpaš.pārdošanu.Akts ir piem Cleo failos.
Ilma - paldies. Vai manis veiktais piemera aprēķins ir pareizs, t.i., vai es pareizi esmu sapratusi
budžetā maksā pareizi IIN 37,50, bet fiz.personaiizmaksā 200 - 37,50=162,50
OK. Vēlreiz liels paldies
Neaizmirstiet Par PVN 6 - PVN deklarācijas pielikums par kokmateriālu piegādēm un pakalpojumiem darījumos ar kokmateriāliem
Lauva5 - tas ir jāpilda juridiskai personai
Kad tā deklarācija jānodod
Ilma - kā sauc to VID 1.pielikumu es kaut kā nevaru saprast kurš jāaizpilda. 6.pielikums- pārskats par izmaksas vietā ieturēto un budžetā ieskaitīto iedzīvotāju ienākuma nodokli
1.pielikums ir - Paziņojums par algas nodokli- nu tas kuru nodod par visem darbiniekiem līdz 1.februārim.
Bet PVN dekl. kā jau dekl.partaksācijas mēnesi.
Aizvērt
Īss pārkāpuma apraksts
Aizvērt
Rediģēšanas vēsture