По-русски
Piemēram: PVN deklarācija

Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).

Grāmatvedības un tirdzniecības dokumentu noformēšana. Ierīces maksājumu reģistrēšanai. Darījumus apliecinoši dokumenti

строительство-объекты Uz tēmu sarakstu

строительство-объекты
Покупаем стройматериалы в магазине по ППР. Обязательно ли в ППР в графе "место получения товара" должен быть указан объект стройки? И как быть если в момент покупки неизвестно на какой конкретно объект пойдёт этот товар, а постоянного склада нет. Можно ли указать в ППР просто юридич. адрес?
Cifra
Cifra 04.08.2008 11:46
55 ziņojumi

Atbildes (10)

Nado. A potom pisat vnutrenuj nakladnuju.
Naba
Naba 04.08.2008 12:43
621 ziņojums
А закупленные материалы в конторе храните?
Ksjusha
Ksjusha 04.08.2008 12:53
11014 ziņojumi
Материалы храним там, где и написала,т.е. в контейнере. Как быть если неизвестно на какой объект пойдёт в дальнейшем ?
Cifra
Cifra 04.08.2008 13:00
55 ziņojumi
А зачем покупать, если склада нет и "если неизвестно на какой объект пойдёт в дальнейшем"
Sv_lana
Sv_lana 04.08.2008 13:38
405 ziņojumi
Разве в строительстве не обязательным является пообъектный учёт материалов? Мои клиенты-строители все ведут складской учёт.
Makssoft
Makssoft 04.08.2008 13:47
24121 ziņojums
А контейнер где стоит?
Ksjusha
Ksjusha 04.08.2008 14:21
11014 ziņojumi
Обязательно пообъектно. Инаяе невозможно обсчитать каждый договор.
Ksjusha
Ksjusha 04.08.2008 14:23
11014 ziņojumi
У меня склада нет. Если закупаем с избытком, то пишу сначала на один объект, потом оформляю внутренюю накладную на другой объект.
Julijatim
Julijatim 04.08.2008 22:24
8799 ziņojumi
"то пишу сначала на один объект, потом оформляю внутренюю накладную на другой объект. " - так это складской учёт по объекту: сначала приход, потом расход.
Makssoft
Makssoft 05.08.2008 07:37
24121 ziņojums
Обязательно пообъектно. Инаяе невозможно обсчитать каждый договор. Piekrītu, katram līgumam sava uzskaite, bet var arī ne caur noliktavu, bet arī uz D711XX- katram objektam savs izdevumu konts. Pvadzīmē, savukārt, jānorāda adrese kurā prece tika nogādāta (preču saņemšanas vietas adrese). Kā tad savādāk?
Dimma
Dimma 05.08.2008 09:51
1727 ziņojumi

Paldies pateica

Nosūtīt ziņojumu Pievienot Kontaktiem

Vietnes izmantošanas laiks bez autorizācijas ir beidzies!

Lai varētu turpināt izmantot vietni, jums ir jāautorizējas vai jāreģistrējas.

Pēc 10 sekundēm jūs automātiski novirzīs uz reģistrācijas lapu.