Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).
Dažādi neklasificēti jautājumi
Журнал регистрации Uz tēmu sarakstu
        Anja_        07.07.2008 09:53
        
139 ziņojumi
    139 ziņojumi
Atbildes (17)
        Jāreģistrē tikai PREČU PPR.
Jūs taču vizītkartes nepārdosiet, tāpēc tās taču NAV preces!
Čajs un kofe - tie nav saimnieciskās darbības izdevumi. Tie jāuzskaita atsevišķi un gada beigās jāiekļauj UIN deklarācijā.
      
      
    Jūs taču vizītkartes nepārdosiet, tāpēc tās taču NAV preces!
Čajs un kofe - tie nav saimnieciskās darbības izdevumi. Tie jāuzskaita atsevišķi un gada beigās jāiekļauj UIN deklarācijā.
        т.е. регистрируем только накладные и чеки по товару который идёт в производство и на продажу.      
      
      
            Anja_            07.07.2008 10:03
            
139 ziņojumi
        139 ziņojumi
        Накладные все нужно регистрировать. Просто я бы завела для "не товара" отдельный журнал, и не на складе, а в офисе.      
      
      
    
        тогда получается уже не кладовщик их регистрирует в отдельный журнал а бухгалтер.      
      
      
            Anja_            07.07.2008 10:09
            
139 ziņojumi
        139 ziņojumi
        Бухгалтер никаких накладных не регистрирует, это может делать завхоз, секретарь, шеф наконец, но не бухгалтер.:-O      
      
      
            Inst            07.07.2008 10:14
            
nav ziņojumu
        nav ziņojumu
        Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 1.pantapirmās daļas 6.punktsnosaka, ka prece ir jebkura lieta, ko piedāvā vai pārdod patērētājam. Arī 1995.gada8.marta likuma "Par pievienotās vērtības nodokli" izpratnē prece ir jebkura lieta (īpašums), kuru īpašnieks maina pret atlīdzību (1.panta pirmās daļas 1.punkts). Tas nozīmē, ka neatkarīgi no tā, vai Jūs savas saimnieciskās darbības nodrošināšanai esat iegādājušies izejvielas vai materiālus, iepriekšminēto likumu izpratnē Jūs esat iegādājušies "preces", kuras Jums tika piedāvājis to līdzšinējais īpašnieks.
Savukārt Ministru kabineta 2005.gada27.decembra noteikumu Nr.1038 18.punktsnosaka, ka pavadzīmi ar Valsts ieņēmumu dienesta piešķirto numuru tās noformēšanas vai saņemšanas dienā un pirms preču tālākas piegādes vai citu darbību veikšanas ar tām reģistrē pavadzīmju reģistrā vai analogā uzskaites reģistrā, kurā tiek reģistrētas pavadzīmes. No iepriekšminētā izriet, ka arī tās pavadzīmes, ar kurām tiek saņemtas tādas preces, kas Jūsu darbībā traktējamas kā izejvielas un materiāli un nav domātas tālākai realizācijai, pirms to nodošanas attiecīgu darbību veikšanai saskaņā ar uzņēmumā noteikto grāmatvedības organizāciju, ir jāreģistrē izvēlētajā pavadzīmju uzskaites reģistrā.
 
Informējam, ka jautājumus sakarā ar nodokļu likumdošanas aktu piemērošanu Jūs varat uzdot arī zvanot pa VID informatīvo tālruni 7211011, gan arī konsultantiem - gan telefoniski, gan arī ar elektroniskā pasta starpniecību, gan personīgi VID teritoriālās iestādes nodaļā. Kontaktinformācija ir atrodama VID mājas lapas www.vid.gov.lv<http://www.vid.gov.lv> sadaļā “Kontakti”.
      
      
    Savukārt Ministru kabineta 2005.gada27.decembra noteikumu Nr.1038 18.punktsnosaka, ka pavadzīmi ar Valsts ieņēmumu dienesta piešķirto numuru tās noformēšanas vai saņemšanas dienā un pirms preču tālākas piegādes vai citu darbību veikšanas ar tām reģistrē pavadzīmju reģistrā vai analogā uzskaites reģistrā, kurā tiek reģistrētas pavadzīmes. No iepriekšminētā izriet, ka arī tās pavadzīmes, ar kurām tiek saņemtas tādas preces, kas Jūsu darbībā traktējamas kā izejvielas un materiāli un nav domātas tālākai realizācijai, pirms to nodošanas attiecīgu darbību veikšanai saskaņā ar uzņēmumā noteikto grāmatvedības organizāciju, ir jāreģistrē izvēlētajā pavadzīmju uzskaites reģistrā.
Informējam, ka jautājumus sakarā ar nodokļu likumdošanas aktu piemērošanu Jūs varat uzdot arī zvanot pa VID informatīvo tālruni 7211011, gan arī konsultantiem - gan telefoniski, gan arī ar elektroniskā pasta starpniecību, gan personīgi VID teritoriālās iestādes nodaļā. Kontaktinformācija ir atrodama VID mājas lapas www.vid.gov.lv<http://www.vid.gov.lv> sadaļā “Kontakti”.
        в принципе можно вести реестр по этим накладным дата,поставщик,за что, сумма и примечание. В случаи проверки этот реестр можнт понадобиться.      
      
      
            Anja_            07.07.2008 10:20
            
139 ziņojumi
        139 ziņojumi
        разве программа не выдает такой реестр?      
      
      
            Tatjana20            07.07.2008 10:52
            
1635 ziņojumi
        1635 ziņojumi
        Inst
сообщений: 35666 07.07.2008 10:14
Бухгалтер никаких накладных не регистрирует, это может делать завхоз, секретарь, шеф наконец, но не бухгалтер.
Сразу представила шефа, регистрирующего накладные...LOL
      
      
    сообщений: 35666 07.07.2008 10:14
Бухгалтер никаких накладных не регистрирует, это может делать завхоз, секретарь, шеф наконец, но не бухгалтер.

Сразу представила шефа, регистрирующего накладные...LOL
        И что? Не справится?      
      
      
            Inst            07.07.2008 13:26
            
nav ziņojumu
        nav ziņojumu
        Ну не знаю, Ирена. Это смотря, что за шеф, и что за фирма, и сколько платит.
Но я искренне не считаю регистрацию ППР бухгалтерской работой.
      
      Но я искренне не считаю регистрацию ППР бухгалтерской работой.
            Inst            07.07.2008 13:28
            
nav ziņojumu
        nav ziņojumu
        "Производственное предприятие имеющее склад" явно имеет программу. Тогда регистрацию ППР осуществляет не "завхоз, секретарь, шеф", бухгалтер, а программа. Весь вопрос в том, кто эти накладные вводит.      
      
      
    
  Aizvērt
  
Īss pārkāpuma apraksts
  Aizvērt