Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).
Grāmatvedības uzskaites jautājumi. Lietvedība
Iznomāts nekustamais īpašums Uz tēmu sarakstu

Dimma 20.05.2008 14:25
1727 ziņojumi
1727 ziņojumi
Atbildes (5)
Сначала вы все свои расходы учитываете, а потом выписываете счет арендодателю. Далее следует или денежная компенсация иили взаимозачет.

Aleksja 20.05.2008 14:28
10004 ziņojumi
10004 ziņojumi
Tātad, nomnieks, kas veic rekonstrukcijas, uzlabošanas vai atjaunošanas darbus, izraksta mums (iznomātājam) rēķinu un mēs savukārt samazinam maksājamo daļu (savstarpējais ieskaits) Pareizi sapratu?

Dimma 20.05.2008 14:53
1727 ziņojumi
1727 ziņojumi
правильно

Aleksja 20.05.2008 15:44
10004 ziņojumi
10004 ziņojumi
Только вопрос надо было задавть более ясно. Вы - арендодатель. Арендаторы делают какой-то ремонт (косметический). Учтите, что реконструкция (если меняется планировка и т.д.) может быть как капитальные затраты. Проект не нужен? Напишите подробнее.

Aleksja 20.05.2008 15:47
10004 ziņojumi
10004 ziņojumi
Paldies.
Jā, mēs esam iznomātāji un nomnieki veiks remontdarbus mūsu telpās. Tagad to visu ir jāatrunā līgumā. Manuprāt, ka bija VID metodiskie norādījumi par šādiem jautājumiem tik nevaru atrast.
Jā, mēs esam iznomātāji un nomnieki veiks remontdarbus mūsu telpās. Tagad to visu ir jāatrunā līgumā. Manuprāt, ka bija VID metodiskie norādījumi par šādiem jautājumiem tik nevaru atrast.

Dimma 20.05.2008 16:37
1727 ziņojumi
1727 ziņojumi
Aizvērt
Īss pārkāpuma apraksts
Aizvērt