Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).
Grāmatvedības un tirdzniecības dokumentu noformēšana. Ierīces maksājumu reģistrēšanai. Darījumus apliecinoši dokumenti
Самозанятое лицо - начало работы. Uz tēmu sarakstu
Atbildes (43)
--------------------------------------------------------------------
Ну таки лицо,оказывающее бухгалтерские услуги,должно хоть что-то было узнать прежде чем регистрироваться...
Воспользуйтесь поиском,зайдите на сайт ВИДа - информации море.
7478 ziņojumi
Publicēts: Komersanta Vēstnesis > 09.05.2007 18 (74)) > Likumu ABC
Ko nozīmē būt pašnodarbinātajam jeb saimnieciskās darbības veicējam
7478 ziņojumi
Publicēts: Komersanta Vēstnesis > 09.01.2008 1/2 (108/109) > Nodokļi
Par gada ienākumu deklarāciju saimnieciskās darbības veicējiem
Izmaiņas skārušas arī pamatlīdzekļu bez iegādes dokumentiem uzskaiti. Iepriekš, ja pamatlīdzeklim nebija zināmas iegādes, izveidošanas izmaksas vai inventarizācijas vērtība, par tā sākotnējo vērtību uzskatīja attiecīgā pamatlīdzekļa tirgus vērtību tajā dienā, kad tas tika uzskaitīts. Savukārt MK noteikumu Nr.188 "Kārtība, kādā individuālie komersanti, individuālie uzņēmumi, zemnieku un zvejnieku saimniecības, citas fiziskās personas, kas veic saimniecisko darbību, kārto grāmatvedību vienkāršā ieraksta sistēmā" 29.punktā noteikts, ja saimnieciskajā darbībā izmantotajam pamatlīdzeklim nav iegādes dokumentu vai dokumentu, kas pamato pamatlīdzekļa sākotnējo vērtību, vai pamatlīdzekļa vērtība nav noteikta atbilstoši šo noteikumu 27.punktam(ja pamatlīdzeklis iegūts kārtībā, kāda noteikta īpašumtiesību atjaunošanai, tā sākotnējo vērtību nosaka saskaņā ar Ministru kabineta 2006.gada26.septembra noteikumiem Nr.793 "Likuma "Par iedzīvotāju ienākuma nodokli" normu piemērošanas kārtība"), kā arī, ja pamatlīdzeklis iegūts ziedojuma, dāvinājuma vai mantojuma veidā, to var uzskaitīt tikai natūrā (bez novērtējuma naudas izteiksmē).
Savukārt izdevumus, kas radušies no objekta kapitālā remonta un rekonstrukcijas, uzskaita un pakāpeniski amortizē atbilstoši pamatlīdzekļa kategorijai. Jāpiebilst, ka personas, kuras līdz jauno noteikumu spēkā stāšanās dienai (24.03.2007.) par pamatlīdzekļa sākotnējo vērtību uzskatīja attiecīgā pamatlīdzekļa tirgus vērtību tajā dienā, kad tas tika uzskaitīts, turpina uzskaitīt šo pamatlīdzekli šajā sākotnējā vērtībā un aprēķināt tā nolietojumu.
7478 ziņojumi
11.pants No saimnieciskās darbības gūtā apliekamā ienākuma noteikšana
+
11.1 pants. Īpaši noteikumi saimnieciskās darbības ienākuma noteikšanai maksātājiem, kas kārto grāmatvedību divkāršā ieraksta sistēmā
10. Maksātājs, kas uzsācis kārtot grāmatvedību divkāršā ieraksta sistēmā, to dara vismaz piecus taksācijas gadus pēc kārtas.
(19.12.2006. likuma redakcijā ar grozījumiem, kas izdarīti ar 08.11.2007. likumu)
Лаконично ?
7478 ziņojumi
И не Вам судить по какому разряду идут мои оказывемые услуги.
Я спрасила, а у кого есть время и желания, тот ответит.
сообщений: 17 26.03.2008 19:24
все это понятно, но все читать нет возможности, сейчас ГО по biedribe и ГО по сиа. Биедрибе нужно было что бы я зарегистрировалась. вот теперь у меня встал вопрос... думала, мне ответят так коротенько
------------------------------------------------------------------------------------
Если коротенько,то как встал вопрос,так упадет,потому как на все надо время...LOL