Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).
Grāmatvedības un tirdzniecības dokumentu noformēšana. Ierīces maksājumu reģistrēšanai. Darījumus apliecinoši dokumenti
Kā pareizi nogrāmatot Uz tēmu sarakstu
Atbildes (9)
D 7xxx K 4xxxx par visam summam jeb rekiniem kuri sanemti 2008.gada bet attiecas uz 2007.gadi(t.sk. TELE2, LMT, LATTELECOM, nomas vai fin.lizingusutt).
988 ziņojumi
988 ziņojumi
Vienkarsha lieta ir tiesham - veidot uzkrajumus prieksh gada parskata. Tas nav nekas traks un sarezhgits!
988 ziņojumi
162. Likuma 8.pantaotrā daļa ir piemērojama celtniecības pakalpojumiem ar brīdi, kad tiek parakstīts nodošanas un pieņemšanas akts par būvdarbu izpildi vai saņemts avanss materiālu iegādei vai citām vajadzībām, kas saistītas ar celtniecības pakalpojumu sniegšanu
Domāju ka ar PVN visam jābūt skaidram. akts parakstīts- PVN maksā.
Par ieņēmumiem - ir taču PZ aprēķina sastādīšanas pamatprincips ieņēmumiem jābūt saskaņotiem ar izdevumiem. Kā mēdzu teikt liekiet tās summas kur un kā bilancē gribiet groziet uz nebēdu tas bieži jau ir gaumes (uzkrājumi, rezerves, nākamo periodu ieņēmumi ....) jautājums bet PZ aprēķinā 01 rindiņā ir ieņēmumi bet 02 rindiņā izdevumi šo ieņēmumu radīšnai.
ja PZ aprēķinā neto apgrozījumā šo formu nerādiet tad arī ar īem darbiem saistītās izmaksas nedrīkst būt PZ aprēķina 02 rindiņā.
Bez tam ja ir šie MK noteikumi ievēroti- nu kāda p[roblēma Jums kā pakalpojumu sniedzējam rēķinu izrakstīt ar 31decembri ja reiz darbi pieņemti 31.12 ???