Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).
rīkojumi pamatdarba jautājumos
stulbākais jaut.pasaulē - no lietvedes(((. bet - LŪDZU, īsumā, - k a s tie ir, un kā tos "uzpazīt"?...
snaiper
Atbildes (13)
Nu tie ir rīkojumi, kurus izdod uzņēmuma vadītājs par uzņēmuma darbības jautājumiem. Prakstiski visi ir pamatdarbības rīkojumi.Kādi vēl varētu būt? Mēs visus uzņēmuma rīkojumus saucam par pamatdarbības rīkojumiem:-D
Paldies, Jums, Ilma, par atsaucību)))).
Te man atrodas vairāk visādi tādi, kā organizatoriskie (???), komandējumu, atvaļinājumu un pieņemšanas/atlaišanas (starp citu, vai atvaļinājuma rīk. pieder pie personālsastāva rīkojumiem???).
Atvainojiet, tērēju Jūsu laiku ar savu nezināšanu((.
Sekretāru klubs
www.vsklubs.lv
ļ.atv.par nekorektumu, bet pie jums te, šajā saitā, ir daudz inteliģentāk ))
varūt ineleģentāk ir tur, bet pie mums dzīvāk un interesantāk:-)
tomēr, lūdzu: 1) kā atšķiras "pamatdarba" no "organizatoriskajiem" rīkojumiem
2) vai pie personālsastāva rīkojumiem pieder arī "atvaļinājumu" rīkojumi?
Personālsastāva: rīkojumi par pieņemšanu, atlaišanu, atvaļinājumiem, darba līguma izmaiņām utt.
Organizatoriskie: rīkojumi par smēķēšanas ierobežojumiem, ēdnīcas, bāru, baeina darba laiku (viesnīcās piemēram) utt.
Visvieglāk atšķirt - kur ir darbiņš grāmatvedim, tie ir personalsastāva, pārējie - organizatoriskie.
Tas tā "ļoti populāri".
baeina - baseina
Piemēram, rīkojums par gada inventarizāciju būs pie organizatoriskiem, tāpat kā visi par komisiju sastādīšanām, par avansa norēķinu personu nozīmēšanu, materiāli atbildīgām personām utt.
Ļoti pateicos, T_, tas ir saprotami.
BET - kas tad ir PAMATDARBA rīkojumi ("mazais princis nekad neaizmirsa uzdoto jautājumu..))")
Bet kāpēc jums jāsarežģī dzīve? Ja jums ir uzņēmums ar tūkstoš darbiniekiem, tad ar šo lietu nodarbojas personāldaļa, lietvede, vai sekretāre. Bet ja tā ir neliela firma (100-150 darbinieki), sadaliet rīkojumus divās daļās - rīkojumi par personālu un saimnieciskie rīkojumi. Bet ja pavisam maziņa firmiņa, tad tie būs padsmit rīkojumi gadā un tos var likt vienā kategorijā.
Visos laikos visos normālos uzņēmumos rīkojumus ir dalījuši un joprojām dala tikai divās daļās - tajos, kas attiecas uz personālu (pieņemšana, atbrīvošana, pārcelšana, darba algas izmaiņas, prēmēšana, komandējumi, aizvietošana, papildus darbs, virsstundas, atvaļinājumi utt.), un kas neattiecas uz personālu.
Ja ražošanas uzņēmums - var saukt par ražošanas rīkojumiem, ja neražo neko - par organizatoriskajiem, par pamatdarbības vai sazin kā vēl.
Nekādās citās daļās parasti uzņēmumā rīkojumus neiedala.
* - Mans viedoklis var nesakrist ar pārējo foruma dalībnieku viedokli.
aha, nu skaidrība top pamazām, un gaisma jaušama (tuneļa galā);)). Paldies))
Aizvērt
Īss pārkāpuma apraksts
Aizvērt
Rediģēšanas vēsture