По-русски
Piemēram: PVN deklarācija

Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).

Dažādi neklasificēti jautājumi

vai pamatlidzekla nozimi var mainit un norakstit izdevumos Uz tēmu sarakstu

vai pamatlidzekla nozimi var mainit un norakstit izdevumos
Tirgojam plaša patēriņa preces, ka reklāmas ieguldījumu bieži vien klientam tiek nopirkti veikala plaukti(klients tur savā veikalā)ar nosacījumu, ka kliets no mums pirks produkciju. Tā kā šo plauktu vērtība ir lielāka par 100LVL, liekam tos PM. Bet tā kā šādu plauktu paliek pārāk daudz, tas paliek grūti, jo visdrīzāk tie arī paliek klienta rīcība un ir sarežģīti izsekot to stāvoklim. Ienāca doma, ja līgumā ierakstītu, ka, ja klients gada laikā nopērk no mums attiecīgo produkcijas daudzumu un pēc tā plaukts pāriet klienta īpašumā, un ja līgums tiek lauzts, klients mums kompensē šī plaukta vērtību naudā (nevis to atgriežot) vai tādā gadījumā tos varētu neuzskatīt kā PM, bet norakstīt uz reklāmas izdevumiem??? (jo vadības izpartnē tie ir reklāmas izdevumi)
Jugio
Jugio 20.09.2007 14:19
238 ziņojumi

Atbildes (3)

Domāju, ka klientu nevar piespiest maksāt par Jūsu plauktiem. Viņš drīzāk Jūs pasūtīs tālāk ar visu Jūsu preci
Ambera
Ambera 20.09.2007 14:22
21759 ziņojumi
Klients ir ar mieru, jutajums ir pec butibas vai varu to neuzskatit par PM, bet norakstit izmaksas?
Jugio
Jugio 20.09.2007 14:25
238 ziņojumi
Uzskaitei par tiem plauktiem vienalga būtu jābūt!
Andaz
Andaz 20.09.2007 18:01
27897 ziņojumi

Paldies pateica

Nosūtīt ziņojumu Pievienot Kontaktiem

Vietnes izmantošanas laiks bez autorizācijas ir beidzies!

Lai varētu turpināt izmantot vietni, jums ir jāautorizējas vai jāreģistrējas.

Pēc 10 sekundēm jūs automātiski novirzīs uz reģistrācijas lapu.