Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).
Grāmatvedības un tirdzniecības dokumentu noformēšana. Ierīces maksājumu reģistrēšanai. Darījumus apliecinoši dokumenti
Preču piegāde uz atlikta maksājuma noteikumiem Uz tēmu sarakstu

Nikola 17.02.2004 20:22
4 ziņojumi
4 ziņojumi
Atbildes (3)
Mēs arī uzņēmumā tā rīkojamies (bet galvenokārt ar juridiskām personām, nevis fiziskām)- bet nevaru apgalvot, ka tas ir pilnīgi likumīgi(runa ir par par mēneša intervālu), jo pēc (laikam PVN) likuma rēķini ir jāizraksta ne vēlāk, kā 7 dienu laikā pēc preces saņemšanas.
Kladēs atveram rēķinus, kas mēneša beigās tiek noslēgti, datorprogrammā ievadam tikai PPR kad izrakstam klientam.
Līgums obligāti ir jānoslēdz.
Kladēs atveram rēķinus, kas mēneša beigās tiek noslēgti, datorprogrammā ievadam tikai PPR kad izrakstam klientam.
Līgums obligāti ir jānoslēdz.
Это совсем незаконно. Если налоговый счет и можно выписать через 7 дней, то товары разрешено перемещать только с накладной, тем более между юридическими лицами. Поэтому как бы противно это не было, накладную надо писать каждый раз. Или оформлять как будто все было куплено 31 числа.
Mēs jau arī tā darām, ka PPR izraktām vai nu 31.datumā vai arī pēc klientu vēlēšanās, vienīgais ko vēlso Nikolai ietikt - nerakstiet par "atvērtajiem rēķiniem" neko pirkšanas-pārdošanas līgumā.
Aizvērt
Īss pārkāpuma apraksts
Aizvērt