Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).
Grāmatvedības un tirdzniecības dokumentu noformēšana. Ierīces maksājumu reģistrēšanai. Darījumus apliecinoši dokumenti
Novije pravila po kassovim aparatam nr.282 02.05.2007 Uz tēmu sarakstu
836 ziņojumi
Atbildes (20)
Publicēts: Komersanta Vēstnesis > 30.05.2007 22 (78) > Likumu ABC
Salīdzinājumā ar MK 2006.gada17.oktobra noteikumiem Nr.850 jaunajos noteikumos nav noteikti kases aparātu, kases sistēmu, specializēto ierīču un iekārtu tirgotāju un ekspertu pienākumi un to reģistrācijas kārtība Valsts ieņēmumu dienesta (VID) vienotajā datubāzē (reģistrā). Citas būtiskas izmaiņas nav veiktas
MK 2007.gada2.maija noteikumos Nr.282 noteikta:
- nodokļu un citu maksājumu reģistrēšanas elektronisko ierīču un iekārtu - kases aparātu, kases sistēmu, specializēto ierīču un iekārtu - lietošanas kārtība,
- lietotāji,
- lietotāju un apkalpojošo dienestu pienākumi,
- darījumus apliecinošo dokumentu veidi un rekvizīti,
- kārtība, kādā elektroniskās ierīces un iekārtas, to lietotāji un apkalpojošie dienesti reģistrējami VID vienotajā datubāzē (reģistrā),
- nodokļu un citu maksājumu reģistrēšanas elektronisko ierīču un iekārtu lietošanas, lietotāju un apkalpojošo dienestu uzraudzības un kontroles kārtība.
sk. rakstā.
7478 ziņojumi
1392 ziņojumi
2007.05.02. Noteikumi nr. 282
Rīgā
Nodokļu un citu maksājumu reģistrēšanas elektronisko ierīču un iekārtu lietošanas kārtība
39. Laikposmā, kamēr nedarbojas kases aparāts vai kases sistēma, lietotājs veiktos darījumus uzskaita ieņēmumu uzskaites reģistrā, norādot ieraksta datumu, kārtas numuru, darījuma summu (atsevišķi sadalījumā pa piemērotajām pievienotās vērtības nodokļa likmēm), pievienotās vērtības nodokļa summu (atsevišķi sadalījumā pa piemērotajām pievienotās vērtības nodokļa likmēm) un citu lietotājam nepieciešamo informāciju. Pēc pircēja pieprasījuma noformē šo noteikumu 61.punktā minēto reģistrēto kvīti.
Значит при КА есть
1) журнал КА (где Z отчеты и т.д)
2) Регистр к квитанциям, кот в СГД зарегитр (п 70,2)
3) регистр учета доходов (в случае поломки п.39)
так ? Или 2)= 3)
спасибо
70.2. darījumu apliecinot ar šo noteikumu 61.punktā minētajā kārtībā noformētu reģistrēto kvīti pēc darījuma partnera pieprasījuma (saņemto samaksu uzskaitot ieņēmumu uzskaites reģistrā. Ieņēmumu uzskaites reģistrā norāda ...
Может это не для ООО? Для самозанятых, например,
28223 ziņojumi
18 ziņojumi
28223 ziņojumi
18 ziņojumi
nav ziņojumu
1999 ziņojumi
28223 ziņojumi