Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).
Grāmatvedības un tirdzniecības dokumentu noformēšana. Ierīces maksājumu reģistrēšanai. Darījumus apliecinoši dokumenti
Akts pieņemšanas- po kachestvu Uz tēmu sarakstu

Alsandra 23.11.2006 14:42
21 ziņojums
21 ziņojums
Atbildes (3)
Nav manā praksē bijuši tādi gadījumi, kad tiek saņemta iekārta, kas - kā izrādās - nedarbojas. Mans viedoklis, kas gan var tikt apstrīdēts, ir - šādā gadījumā jānoformē akts par pieņemšanu glabāšanā. Tas jāsastāda tādā veidā, lai būtu pārliecinošs un neapstrīdams pat ierodoties piegādātāja pārstāvim visu to novērtēt uz vietas. Un vēl - tā viens eks. jānosūta piegādātājam cik ātri vien tas iespējams.

Liepupe 25.11.2006 15:34
nav ziņojumu
nav ziņojumu
Акты обычно подписываются с двух сторон. Кто Вам подпишет? Поставщик? Скорее всего, надо писать претензию или договариваться о возврате товара в рабочем порядке. Такие пункты должны быть оговорены в договоре. Почитайте внимательно договор.

Aleksja 28.11.2006 18:04
10004 ziņojumi
10004 ziņojumi
Pieaicināts speciālists - kā neatkarīgs eksperts ir risinājums. Kāpēc pretenzija utt.?
Ka līgums jālasa - tas skaidrs, bet jautājums tiklab var būt sakarā ar līgumā neiekļauto.
Ka līgums jālasa - tas skaidrs, bet jautājums tiklab var būt sakarā ar līgumā neiekļauto.

Liepupe 28.11.2006 18:34
nav ziņojumu
nav ziņojumu
Aizvērt
Īss pārkāpuma apraksts
Aizvērt