По-русски
Piemēram: PVN deklarācija

Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).

Dažādi neklasificēti jautājumi

Klients neatzīst piestādīto rēķinu un nemaksā... Uz tēmu sarakstu

Klients neatzīst piestādīto rēķinu un nemaksā...
Labdien!

Palīdziet ar padomu - kā panākt,lai klients atzīst piestādīto rēķinu un samaksā.

Klientam piestāda rēķinu par sniegtu pakalpojumu. Klients panjem rēķinu. Pēc nedēļjas atsūta pretenziju, ka neatzīst rēķinā norādīto summu un ka dalju no pakalpojumiem neviens nav saņēmis.

Pakalpojums tiek sniegts konsultāciju veidā, līgums ir, nav abpusēji parakstīta stundu reģistra.

Ir iespēja pierādīt,ka konsultācija ir sniegta.

Kā rīkoties, lai saņemtu savu naudu? Kur meklēt palīdzību šādā situācijā?

Pie juristiem? Pie paraada piedzinējiem?....???

Paldies, ja varēsiet palīdzēt.
Noktirne
Noktirne 21.10.2006 16:14
103 ziņojumi

Atbildes (1)

Договор, акт приема-передачи, счет налоговый. Все эти три документа не всегда могут заставить заплатить недобросовестного партнера. Попробуйте доказать свою правоту. Сначала только переписка, а вот взыскание долга будет проблематично, т.к. у Вас не хватает документов.
Aleksja
Aleksja 22.10.2006 23:11
10004 ziņojumi

Paldies pateica

Nosūtīt ziņojumu Pievienot Kontaktiem

Vietnes izmantošanas laiks bez autorizācijas ir beidzies!

Lai varētu turpināt izmantot vietni, jums ir jāautorizējas vai jāreģistrējas.

Pēc 10 sekundēm jūs automātiski novirzīs uz reģistrācijas lapu.