Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).
Klients neatzīst piestādīto rēķinu un nemaksā... Uz tēmu sarakstu
Klients neatzīst piestādīto rēķinu un nemaksā...
Labdien!
Palīdziet ar padomu - kā panākt,lai klients atzīst piestādīto rēķinu un samaksā.
Klientam piestāda rēķinu par sniegtu pakalpojumu. Klients panjem rēķinu. Pēc nedēļjas atsūta pretenziju, ka neatzīst rēķinā norādīto summu un ka dalju no pakalpojumiem neviens nav saņēmis.
Pakalpojums tiek sniegts konsultāciju veidā, līgums ir, nav abpusēji parakstīta stundu reģistra.
Ir iespēja pierādīt,ka konsultācija ir sniegta.
Kā rīkoties, lai saņemtu savu naudu? Kur meklēt palīdzību šādā situācijā?
Pie juristiem? Pie paraada piedzinējiem?....???
Paldies, ja varēsiet palīdzēt.
Atbildes (1)
Договор, акт приема-передачи, счет налоговый. Все эти три документа не всегда могут заставить заплатить недобросовестного партнера. Попробуйте доказать свою правоту. Сначала только переписка, а вот взыскание долга будет проблематично, т.к. у Вас не хватает документов.
Aizvērt
Īss pārkāpuma apraksts
Aizvērt
Rediģēšanas vēsture