Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).
Kompensācija par personīgā autotransporta izmantošanu Uz tēmu sarakstu
Kompensācija par personīgā autotransporta izmantošanu
Vai šāda kompensācija tiek aplikta ar nodokļiem?
Atbildes (10)
Netiks aplikta nolietojuma kompensācija, ja noslēgts nomas līgums, noformēts pieņemšanas nodošanas akts un ir attaisnojuma dokumenti par a/m izmantošanu.
Precīzāk - pētat
112.MKnoteikumus (98.g. 30.III)
Сколько помню из обсуждений, не все просто с этой компенсацией.
Eto bilo neprosto, potom - ustakanolosj.
Toļko strogo po Pravilam!
Так как раз по правилам, в первую очередь, должен быть договор аренды, если не ошибаюсь.
Noslēdzot nomas līgumu ar darba devēju par person. auto izmantošanu darba vajadzībām, pie mums VIDs prasa reģistrēties VIDā kā pašnodarbinātai personai un katru mēnesi iesniegt attiecīgus dokumentus. Vai tas ir obligāts nosacījums? Vai arī darba devējs drīkst maksāt darbiniekam kompensāciju saskaņā ar DL 76.p.1.d. 3.p.(par auto nolietošanos) atskaito no šīs summas ienākuma nodokli?
Atvainojos, es laikam ne tur uzrakstīju. Gribēju uzdot jautājumu.
Мы выплачиваем за аренду машины, сами удерживаем ПНН, сдаем 6 приложение, вроде не придирались, что не самозанятый.
Регистрироваться надо, об этом говорится в законе о ПНН. Другое дело, что если по месту выплаты удерживаются налоги, то за нерегистрацию пока не штрафуют.
Aizvērt
Īss pārkāpuma apraksts
Aizvērt
Rediģēšanas vēsture