Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).
пенсионер
Применяется ли необлагаемый минимум для пенсионера, который не оформил пенсию. Соц.налог=27,38%
Atbildes (18)
К пенсионерам необлагаемый минимум не применяется.
Получается, что пенсионер теряет в зарплате и не получает пенсию?
Так каой же он пенсионер, если пенсию не оформил. По моему, к нему, пока не оформит, надо применять 33,09% соц. и все льготы
2005.12.20. MK>Noteikumi nr. 968
3. Obligāto iemaksu likme, ja darba ņēmējs ir sasniedzis vecumu, kas dod tiesības uz valsts vecuma pensiju, ir 27,38 % no obligāto iemaksu objekta. Obligāto iemaksu likmes sadalījums starp darba devēju un darba ņēmēju ir attiecīgi 19,93 % un 7,45 %.
Tātad ja ir sasniedzis atbilstošo vecumu jārēķina pēc pensionāru likmes. Neapliekamo minimumu nepiemēro, bet gadam beidzoties pensionārs var iesniegt IeIeN deklarāciju un saņemt pārmaksāto nodokli atpakaļ.
06.06.2006 13:35
Получается, что пенсионер теряет в зарплате и не получает пенсию?
- А чего он пенсию не оформил??
Не уверена. Если он достиг, то должен пойти и оформить пенсию. А бухгалтер сам высчитывать, по моему, не должен, достиг он или нет. ИМХО
Lanuska
сообщений: 7088 06.06.2006 14:01
Не уверена. Если он достиг, то должен пойти и оформить пенсию. А бухгалтер сам высчитывать, по моему, не должен, достиг он или нет. ИМХО
- Должен должен Светик.;)
Amuil, к нему правда все равно надо применять соц. пенсионера, если он даже не оформил?
Щас позвоню в ВИД. Не верю
Ну надо же, нам значит не веришь, а СГД веришь?
Ēs domāju, ka tieši tāpēc, lai grāmatvedim nav jāzīlē kafijas biezumos - ir vai nav pensija piešķirta ir noteikts, kritērijs vecums. Pensionēšaās vecums valstī ir noteikts ar likumu, kurš būtu grāmatvedim jāzin.
Pensionēšaās = pensionēšanās
Доверяй, но проверяй:). Правильно, надо сдать кустибу , что он пенсионер и применять налог пенсионерский:)
Проверять нужно в законы лезть, а не в СГД звонить.;)
Ну, ладно

Буду в законы:( Не ругайси
пенсионером он считается с момента наступления пенсионного возраста ,надо в "VID" сдать "ziņas par darba ņemejam" с кодом 33,если он стал пенсионером ,работая у вас,а пенсию он получит,когда оформит(будет сделан перерасчет с момента наступления пенсионного возраста),а если вы не примените к нему ставки налогов как к пенсионеру сразу,то будите потом по требованию из "VID" переделывать отчеты.
Большое спасибо всем за отзывчивость
Aizvērt
Īss pārkāpuma apraksts
Aizvērt
Rediģēšanas vēsture