Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).
Uzņēmējdarbība, komerclikums, darījumi. Sabiedriskās un bezpeļņas organizācijas, budžeta iestādes
Par nekustamā īpašuma iegādi Uz tēmu sarakstu

Editel 19.04.2006 15:25
204 ziņojumi
204 ziņojumi
Atbildes (1)
Да по расходам в целом получается одно и то же.
С отдельной СИА хлопот больше - надо вести учет сдавать отчеты, держать какой-нибудь персонал, платить за него налоги.
Но зато отдельное СИА не подвязано к делам другой фирмы и не конфискуют ту недвижимость, если вдруг обанкротится соберетесь или налоги платить перестанете.
В каждой ситуации есть свои плюсы и минусы.
С отдельной СИА хлопот больше - надо вести учет сдавать отчеты, держать какой-нибудь персонал, платить за него налоги.
Но зато отдельное СИА не подвязано к делам другой фирмы и не конфискуют ту недвижимость, если вдруг обанкротится соберетесь или налоги платить перестанете.
В каждой ситуации есть свои плюсы и минусы.
Aizvērt
Īss pārkāpuma apraksts
Aizvērt