По-русски
Piemēram: PVN deklarācija

Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).

Darba likumdošana, darba attiecības. Darba drošība.

Darba alga2005 .g.un atv.za 2006.g. Uz tēmu sarakstu

Darba alga2005 .g.un atv.za 2006.g.
Подскажите в данной ситуации,если работник 20,12,2005-31,12,2005 и 01,01,06-09,01,2006 ушел в отпуск.Как правильно это все отобразить.Все насчиталось и оплатилось в декабре.Надо ли разбивать расходы и налоги 2005 и 2006.И в отчете за декабрь указывается вся сумма зарплаты и отпускных.СПАСИБО!!!
Nine
Nine 13.01.2006 17:19
43 ziņojumi

Atbildes (2)

Надо разбивать и налоги и саму зарплату и в отчете тоже.

В декабрьском отчете то, что касается декабря, а в январь то, что за январь. Выплаченные отпускные у Вас на конец года будут как аванс.
Amuil
Amuil 13.01.2006 17:21
26369 ziņojumi
Но и накопления на отпуска не забудте. Если у Вас персонала немного, Вам легче подсчитать. Я лично бы не делила, так как накопления на отпуска все равно очень примерная цифра.
Julijatim
Julijatim 13.01.2006 19:31
8799 ziņojumi

Paldies pateica

Nosūtīt ziņojumu Pievienot Kontaktiem

Vietnes izmantošanas laiks bez autorizācijas ir beidzies!

Lai varētu turpināt izmantot vietni, jums ir jāautorizējas vai jāreģistrējas.

Pēc 10 sekundēm jūs automātiski novirzīs uz reģistrācijas lapu.