По-русски
Piemēram: PVN deklarācija

Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).

Datorprogrammas, autortiesības un licencēšana

Jelgavā Tilde Uz tēmu sarakstu

Jelgavā Tilde
Pie kā varētu konsultēties par Tildes Jumis programmu. Tikko iegādāta programma, ar ko un kā ir jāsāk?
Ievale
Ievale 06.12.2005 15:35
32 ziņojumi

Atbildes (8)

тилдой Бокова занимается, они и консультируют. А где Вы преобрели?
Uzzi
Uzzi 06.12.2005 15:46
nav ziņojumu
а на форуме по тилде консультирует Клео, а в ней собаку съела:)
Uzzi
Uzzi 06.12.2005 15:49
nav ziņojumu
es arī strādāju ar Tildes Jumi, ja kāds steidzams jautājums droši jautājiet, atbildēšu.
Indrina
Indrina 06.12.2005 15:58
nav ziņojumu
Jāsāk ar grāmatas izlasīšanu.
Japaina
Japaina 06.12.2005 23:41
10269 ziņojumi
Ļoti viegli uztverama programma, no sirds iesaku. Ja vajag, jautā, neatteikšos palīdzēt.
Andaz
Andaz 07.12.2005 11:09
27897 ziņojumi
Jāsāk ar uzņēmuma informācijas ievadīšanu.

Sadaļā "Sistēmas iestatījumi" ---> Konfigurācija (informācija par uzņēmumu)

Kad tiks ievadīts viss, kas tur prasīts, jāiet uz sadaļu "Partneri, valūtas u.c." ---> Kontu plāns. Jāizveido kontu plāns savai specifikai.

Nākošais solis varētu būt sadaļa "Finanses" ---> Kase, jāievada nosaukums "Kase" konta numurs arī

"Banka" - jāievada visu banku nosaukumi (kā ērtāk redzēt programmā), konta numuri no kontu plāna un arī bankas konta nosaukums (īstais, jāizvēlās no saraksta), kods (no saraksta), konta numurs.

"Partnerus" var savadīt laika gaitā veidojot finansu dokumentus.

Nākošais solis būtu darbinieku ievadīšana sadaļā "Darbinieki un algas" ---> Jauns darbinieks. Jāievada visa prasītā informācija katram darbiniekam sākot ar jauns darbinieks un vēlams savadīt arī vēsturi - pieņemts darbā, atvaļinājumi utml. Ja ir svarīgi, lai pēc tam pēc nepieciešamības tiktu pareizi rēķināta vidējā izpeļņa, tad vēlams savadīt pēdējo sešu mēnešu darba algu sarakstus un darba laika tabeles. Šai gadījumā jāsāk ar darba laika uzskaites tabelēm, un tikai pēc tā, kad ir sataisīta darba laika uzskaites tabele jāatver Jauns algu saraksts un jāuzliek mēnesis, kuram sastādīta tabele, lai aprēķina algas. Tur pat katram var informāciju piekoriģēt.

Tad uz sadaļu Finanses un tur jāmeklē "Jauns dokuments" un labajā pusē jāieliek punktiņš pie nosaukuma "kontu atlikumi" - te var ievadīt sākuma atlikumus visiem kontiem - summa un konts. Lai veicas.
Cleo
Cleo 07.12.2005 21:20
19235 ziņojumi
runājot par finansu dokumentu veidošanu, no bankas izrakstiem sadaļā Banka ievada visus dokumentus, izņemot maksājuma uzdevumus, kurus vēlams sastādīt tomēr sadaļā maksājuma uzdevumi un pie izpildes atzīmē "izpildīts", tad maksājuma uzdevums automātiski tiks pārnests uz to bankas kontu, caur kuru ir izpildīts. Visu kas saistīts ar skaidras naudas kustību no kases uz banku un otrādi vadīt tikai sadaļā "kase" attiecīgi kases ieņēmumu vai kases izdevumu orderis.

Avansa norēķiniem ir sava sadaļa, pēc numura, datuma, partnera un summas ievadīšanas labajā veidnes pusē ir tabuliņa kur veido grāmatojumu šim dokumentam attiecīgi ieraksta summu un kontu atsevišķi vai kopsummu un nospiež uz PVN % tiks piedāvāti vairāki varianti kā summu sadalīt pa izmaksu kontu un PVN uzskaites kontu,jāatķeksē tikai vajadzīgais un jānospiež ķeksītis.

Tas tā sākumam būtiskākais.
Cleo
Cleo 07.12.2005 21:26
19235 ziņojumi
Paldies! Sākšu savu darbu.
Ievale
Ievale 08.12.2005 10:05
32 ziņojumi

Paldies pateica

Nosūtīt ziņojumu Pievienot Kontaktiem

Vietnes izmantošanas laiks bez autorizācijas ir beidzies!

Lai varētu turpināt izmantot vietni, jums ir jāautorizējas vai jāreģistrējas.

Pēc 10 sekundēm jūs automātiski novirzīs uz reģistrācijas lapu.